آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در راه هیئت دولت

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور می‌گوید این سازمان نظر خود را درباره آئین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس اعلام کرده و آیین‌نامه مذکور به هیئت دولت فرستاده خواهد شد.

آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس در راه هیئت دولت

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نظر این  سازمان نسبت به آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس، گفت: وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل اجرایی قانون مجلس را تدوین کرده و به سازمان اداری و استخدامی برای اظهارنظر فرستاده بود که ما نیز بلافاصله نظر خود را در این خصوص عنوان کردیم.

وی افزود: ما نظرات خود را درباره دستورالعمل و جزئیات مندرج در آن اعلام کردیم و اطلاع دارم تفاهم کردند که به هیئت دولت فرستاده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به این سوال که چه تعداد از معلمان حق‌التدریس مشمول این قانون می‌شوند، توضیح داد: در این مرحله، سازمان اداری و استخدامی هیچ اطلاعی از جزئیات ندارد بلکه این عده باید در ابتدا آزمون دهند و سپس به تعداد پذیرفته‌شدگان، سازمان به آنها ردیف و پست خواهد داد.

به گزارش تسنیم، پیش از این وزیر آموزش و پرورش گفته بود که آیین‌نامه اجرایی قانون جذب و استخدام معلمان حق‌التدریس، نیروهای نهضتی و پیش دبستانی آماده و برای سازمان اداری و استخدامی فرستاده شده و آنها منتظر اعلام نظر سازمان هستند.

گفتنی است بر اساس قانونی که مهر ماه سال 97 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، جذب و استخدام معلمان حق‌التدریس، نیروهای نهضتی و پیش دبستانی باید بر اساس آیین‌نامه‌ای باشد که به صورت مشترک در کارگروهی با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری استخدامی تهیه و به تصویب می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان