درخواست عجیب ترامپ از مشاورانش

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهاراتی درباره عصبی بودن وی در دیدار با دموکرات‌ها، در مقابل خبرنگاران از مشاوران ارشدش خواست تأیید کنند که او در گفتگو با دموکرات‌ها اصلا عصبی نبوده و خیلی هم آرامش داشته است.

به گزارش فارس، ترامپ روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد در گفتگو با دموکرات‌ها بسیار «آرام» بوده و برای اثبات حرفش، از تک تک مشاورانش خواست حرفش را تأیید کنند.

این در حالی است که ترامپ بعد از گفتگو‌های روز چهارشنبه با دموکرات‌ها، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را مورد توهین قرار داد و گفت: «او آشفته است. ببینید، بگذارید روراست باشیم. او نمی‌فهمد. آن‌ها فکر می‌کنند او در مقابل چشمشان در حال از هم پاشیدن است. او این را نمی‌فهمد». او ادامه داد: «گمان نمی‌کنم قادر به فهمیدن باشد. او مشکلات زیادی دارد».

ترامپ هم‌چنین خود را «نابغه‌ای باثبات» نامید.

او در حالی این سخنان را گفت که روز چهارشنبه تنها پس از گذشت چند دقیقه از شروع ملاقات با دموکرات‌ها بدون دست دادن با کسی اتاق را ترک کرد.

روز پنج‌شنبه ترامپ در مقابل دوربین‌ها ظاهر شده و گفت: تا زمانی که دموکرات‌ها درباره‌اش تحقیق می‌کنند نمی‌تواند با آن‌ها کار کند. وی سپس با اشاره به اظهارات برخی از دموکرات‌ها کی وی را در دیدار با دموکرات‌ها عصبی خوانده بودند از مشاورانش خواست تأیید کنند که او چقدر در این ملاقات آرامش داشته است.

ترامپ گفت: «هرگاه به اتاقی می‌روم که دوربینی در آن نیست، بیرون می‌آیند و می‌گویند اوه، او داشت فریاد می‌کشید، او داشت جیغ می‌زد».

سپس «کلیان کانوی» مشاور کاخ سفید را مورد خطاب قرار داد و از او پرسید: «دیروز اخلاق من چطور بود؟»

کانوی پاسخ داد ترامپ بسیار خونسرد و آرام بود و اظهار این‌که او عصبی بوده دروغ است.

کانوی روز چهارشنبه پس از دیدار با دموکرات‌ها گفت: پلوسی با او مانند یک خدمتکار رفتار کرده و گفته است: «من با رئیس‌جمهور صحبت می‌کنم نه کارمندانش».

در ادامه این جدال لفظی پلوسی گفت: ترامپ درحال «لاپوشانی» است. آقای ترامپ مشکل مهار اعصاب دارد و قبل از ترک جلسه با مشت روی میز کوبیده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان