در بخش شرقی کشور جمهوری چک؛

پنج فیلم کانون پرورش فکری در جشنواره زلین چک نمایش داده می شود

پنج فیلم از تازه‌ترین ساخته‌های امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره فیلم زلین ۲۰۱۹ کشور چک نمایش داده می شوند.

پنج فیلم کانون پرورش فکری در جشنواره زلین چک نمایش داده می شود

به گزارش سینماپرس، پنج فیلم از تازه‌ترین ساخته‌های امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مسابقه فیلم‌های سینمایی و کوتاه انیمیشن پنجاه و نهمین جشنواره فیلم زلین 2019 کشور چک نمایش داده می‌شود.

در بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی برای گروه سنی 10 تا 14 سال 2 فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی و «ضربه فنی» اثر غلامرضا رمضانی در روزهای 6 تا 8 خرداد (27 تا 29 مه 2019) در سالن شماره 4 سینما گلدن اپل در بخش چشم‌انداز به نمایش در می‌آید.

همچنین در بخش مسابقه فیلم کوتاه انیمیشن سه فیلم کوتاه پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین، «شب ترسناک لومو» ساخته ساره شفیعی‌پور و «ماهیگیر و بهار» اثر حسن سلطانی در روزهای برگزاری جشنواره به همراه آثاری از دیگر کشورها برای کودکان 10 سال نمایش داده می‌شود.

جشنواره فیلم زلین از سال 1961 آغاز به کار کرده و یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم برای کودکان و نوجوانان در جهان است که هر ساله در شهر زلین واقع در بخش شرقی کشور جمهوری چک به مدت 9 روز از 3 تا 11 خرداد 1398 برگزار می‌شود.

این یک رویداد سینمای کودک علاوه بر شهر زلین در بسیاری از شهرهای دیگر جمهوری چک نیز نزدیک به 300 فیلم از کشورهای مختلف جهان را برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان