واکنش روسیه به اعزام نیروهای تازه نفس آمریکا به خاورمیانه

رییس کمیته روابط خارجی پارلمان روسیه از احتمال ارجاع این مسئله به شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.

واکنش روسیه به اعزام نیروهای تازه نفس آمریکا به خاورمیانه

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر جباروف، معاون اول کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه گفت این احتمال که مسکو این مسئله به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد، وجود دارد.

این سناتور روس در واکنش به تصمیم آمریکا مبنی بر اعزام 1500 نیروی تازه نفس به منطقه خاورمیانه گفت: احتمال دارد مسکو این موضوع را به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع دهد.
به گفته جباروف، ترامپ با اعزام نیروهای آمریکایی به خاورمیانه تلاش می کند تا ایران را تحریک کرده و موجبات ترس و جنگ روانی را بوجود آورد.
وی افزود: امیدوارم که ترامپ با اعزام این نیروها قصد ایجاد تحریک نداشته باشد که در این منطقه بسیار خطرناک است. ایران، عراق و افغانستان نیست. یک نیروی قدرتمند و جدی است که با رهبر این کشور متحد هستند.
جباروف ابراز امیدواری که دونالد ترامپ به اندازه کافی درک داشته باشد که وضعیت منطقه را وخیم نکند.
معاون اول کمیته بین الملل شورای روسیه خاطر نشان کرد که این چنین اقدامات رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که این کشور سیاست خارجی پایداری ندارد.
وی در پایان گفت: آمریکا از یک طرف می گوید که نیروهایش را از سوریه خارج می کند و از طرف دیگر اعلام می کند که نیروهای جدیدی به منطقه اعزام می کند. این نشان می دهد که باید انتظار هر اقدامی را از او داشت.

پیش از این رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که 1500 سرباز تازه نفس برای پیشگیری و حفاظت از منافع آمریکا در منطقه به خاورمیانه اعزام می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان