پیش بینی افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

طبق پیش بینی کارشناسان، چهارمین فیلم از سری آثار «مردان سیاه‌پوش» ۴۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی خواهد فروخت.

پیش بینی افتتاحیه 40 میلیون دلاری مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی

طبق پیش بینی کارشناسان، چهارمین فیلم از سری آثار «مردان سیاه‌پوش» 40 میلیون دلار در آمریکای شمالی خواهد فروخت.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» Men in Black: International که از چهاردهم ژوئن (اواخر خرداد ماه جاری) در آمریکا روی پرده خواهد رفت، یک اکشن کمدی و علمی تخیلی است که اف گَری گِری آنرا کارگردانی کرده و کریس همسورث، اما تامپسون، تسا تامپسون و لیام نیسون از جمله بازیگران آن هستند. پیش بینی می شود این فیلم در سه روز نخست اکران 40 میلیون دلار بفروشد که البته چندان رقم چشمگیری نیست. هر چند نباید فراموش کرد این فیلم با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شده است.

این در حالی است که برای فیلم جدید «شفت» Shaft  به کارگردانی تیم استوری و با بازی ساموئل ال جکسون که در همین تایم اکران خواهد شد، افتتاحیه ای 16 میلیون دلاری پییش بینی شده است.

قسمت اول «مردان سیاه‌پوش» با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شد و اکران آن در سال 1997 به فروشی در حدود 590 میلیون دلار دست یافت.

فیلم دوم در سال 2002 با بودجه 140 میلیون دلاری 441٫8 میلیون دلار و فیلم سوم با بودجه 225 میلیون دلاری در سال 2012 در مجموع 624 میلیون دلار فروش داشت.

همسورث در فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» به نقش مامور اچ ظاهر شده و در کنار تسا تامپسون که نقش مامور اِم  را دارد، باید در مقابل تهدید جهانی بزرگی بایستند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان