معرفی مرکز خرید وارنا تاورز

اگر مسافر وارنا هستید، یکی از بهترین مکان هایی که باید بشناسید تا بتوانید به خریدهای خود به بهترین شکل ممکن برسید؛ مرکز خرید وارنا تاورز است

مرکز خرید وارنا تاورز ؛ Varna Towers Shopping Center

اگر مسافر وارنا هستید، یکی از بهترین مکان هایی که باید بشناسید تا بتوانید به خریدهای خود به بهترین شکل ممکن برسید؛ مرکز خرید وارنا تاورز است. این مرکز خرید بسیار بزرگ یکی از معروف ترین مجموعه ها و بازارهای مدرن در وارنا برای خرید کردن و همچنین بررسی آخرین مدهای روز در بلغارستان است. این مرکز خرید هم که همانند دیگر مراکز خرید وارنا دارای فروشگاه ها و نمایندگی برندهای مختلف بین المللی است، تنها 8 سال است که از افتتاحش می گذرد. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مرکز خرید وارنا تاورز را مورد بررسی قرار دهیم.

مرکز خرید وارنا تاورز ؛ Varna Towers Shopping Center

بررسی و معرفی مرکز خرید وارنا تاورز

وارنا شاید در زمینه ی مرکز خریدهایش شهرت چندانی نداشته باشد اما، در سفر به این شهر ساحلی متوجه خواهید شد که شما به عنوان یک مسافر و گردشگر تفریحی گزینه های مختلفی برای خرید کردن و گشت و گزار در مراکز خرید مختلف را در پیش رو دارید. یکی از همین مجموعه ها، مرکز خرید وارنا تاورز است که از لحاظ امکانات و از لحاظ مساحت در بین بزرگ ترین مراکز خرید این شهر قرار می گیرد. در مقدمه هم اشاره کردیم که مرکز خرید وارنا تاورز 8 سال پیش یعنی در سال 2011 میلادی بود که افتتاح شد.

میزان متراژ زمینی که برای ساخت این مرکز خرید استفاده شده است، 82 هزار متر مربع است و ارتفاع آن به 70 متر می رسد. درباره ی پروژه ی ساخت این مرکز خرید باید این نکته را بدانید که این مجموعه ی بسیار بزرگ با صرف هزینه ای بیش از 50 میلیون یورو ساخته شده است و برای ساخت آن 100 شرکت مختلف با یکدیگر مشارکت کرده اند. همچنین تعداد افرادی که از صفر تا صد ساخت وارنا تاورز مسارکت داشته اند، 20 هزار نفر اعلام شده است.

وارنا WEATHER

وارنا تاورز

یکی از بهترین ویژگی های این مرکز خرید و تفریح این است که در همسایگی خیابان ساحلی وارنا قرار گرفته است و از این لحاظ به خاطر دسترسی راحتش یکی از شلوغ ترین مراکز خرید وارنا محسوب می شود. در وارنا تاورز که از دو برج بلند و یک ساختمان میانی تشکیل شده، پر است از مغاره ها و نمایندگی برندهای بین المللی و گران قیمت که هر سلیقه ای را می توانند پاسخگو باشند. البته تنها جاذبه های این مجموعه، فروشگاه ها و مراکز خریدش نیست بلکه در آن می توانید در مجموعه های تفریحی و خانوادگی آن اوقات خوشی را با همراهان خود داشته باشید.

اگر گرسنه شدید و یا خرید انرژی شما را گرفت پیشنهاد می کنیم که به رستوران ها و کافه های مختلف این مرکز خرید بروید. مشهورترین و شاخص ترین رستورانی که در این مجموعه موجود است، رستوران گردان ماگنیتو (MAGNITO) است که برای رفتن به آن باید به برج شرقی رستوران وارنا تاورز بروید.

از دیگر خدمات موجود در این مرکز خرید می توانیم به دستگاه های خودپرداز، اتاق های کودک و مادر، سرویس بهداشتی، باند هلی کوپتری در قسمت پشت بام برج، پارکینگ 800 متری برای مراجعین مرکز خرید در زیر زمین مجموعه، صندلی ها و نیمکت های برای نشستن، دکه ها و استندهای کوچک برای فروش شیرین جات، نوشابه ها، پاستیل و انواع تنقلات و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

مرکز خرید وارنا تاورز ، بررسی و معرفی فروشگاه های آن

و اما به این بخش می رسیم که در مرکز خرید وارنا تاورز چه چیزهایی را می توانید خریداری نمایید. شما می توانید در این مجموعه انواع و اقسام لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه در انواع و اقسام مختلف، ورزشی و رسمی، انواع کیف و کفش، طلا، جواهر و بدلیجات، انواع چرم ها، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مغازه های فروش سوغاتی، شکلات فروشی، عکاسی، آرایشگاه و بسیاری از فروشگاه های بزرگ برندهای بین المللی و بلغارستانی در این فروشگاه حضور دارند و به  مشتریان این مجموعه خدمات ارائه می نمایند را در دختیار داشته بلاشید.

بررسی و معرفی مرکز خرید وارنا تاورز

در معرفی این مرکز خرید اشاره کردیم که در امتداد خیابان ساحلی وارنا قرار گرفته است. در این خیابن جاذبه های بسیار زیادی قرار گرفته است که البته کاربردی ترین آن، مرکز خرید وارنا تاورز است. سواحل بسیار معروف گلدن سندز و بسیاری از جاذبه های دیگر وارنا در امتداد این خیابان قرار گرفته اند. در سفر به وارنا حتما اگر به خیابان ساحلی وارنا رفتید، برای خرید به این مرکز خرید سر بزنید و بیشتر چیزهایی که لازم دارید را از وارنا تاورز خریداری نمایید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در این مرکز خرید، باشگاه و مرکز سلامت هم وجود دارد.

  • آدرس: 256 Vladislav Varnenchik Blvd
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان