معرفی وبسایت آموزش برنامه ‌نویسی به صورت تعاملی و به زبان فارسی

این روزها با رشد بسیار سریع شرکت‌های IT در ایران و جهان، بازار کار برنامه نویسی در همه‌جا بسیار پررونق شده است. اما ورود به این بازار کار جذاب، با دو چالش اساسی برای افراد همراه است: دشواری گام‌های ابتدایی یادگیری و هزینه‌های بالای دوره‌های آموزشی در ایران.

این روزها با رشد بسیار سریع شرکت‌های IT در ایران و جهان، بازار کار برنامه نویسی در همه‌جا بسیار پررونق شده است. اما ورود به این بازار کار جذاب، با دو چالش اساسی برای افراد همراه است: دشواری گام‌های ابتدایی یادگیری و هزینه‌های بالای دوره‌های آموزشی در ایران.

همین موضوع سبب شده است تا دوره‌های آموزش برنامه نویسی اهمیت دو چندانی پیدا کنند. برای شروع و در ادامه ارتقای مهارت برنامه‌نویسی، گزینه‌های گوناگونی پیش روی علاقه‌مندان است. در دوره‌های حضوری، به دلیل دسترسی فیزیکی به مدرس و و قرار گفتن فرد شرکت‌کننده در محیط مناسب، انگیزه و سرعت یادگیری بیشتری وجود دارد. اما در مقابل هزینه‌های مالی و زمانی زیاد این نوع آموزش مانع از استقبال مناسب از آن شده است.

به همین دلیل دوره‌های آموزش آنلاین برنامه‌نویسی ایجاد شدند تا با برطرف کردن این مشکلات، یادگیری برنامه نویسی را آسان‌تر و ارزان‌تر کنند. ویدئوهای آموزشی، کتاب‌های آنلاین و آموزش تعاملی، از جمله راه‌هایی هستند که می‌توان برنامه نویسی را به صورت آنلاین یاد گرفت.

آموزش تعاملی برنامه نویسی چیست؟

برخلاف آموزش‌های ویدئویی و کتاب‌های آموزشی که مخاطب صرفا به عنوان شنونده یا خواننده با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، در آموزش تعاملی یک ارتباط دوسویه بین یادگیرنده و سیستم آموزشی ایجاد خواهد شد. روند آموزش تعاملی شامل تعداد زیادی تمرین و پروژه‌ی برنامه نویسی است که به صورت خودکار توسط سیستم آموزشی تصحیح و نمره‌دهی خواهند شد.

معرفی کوئراکالج برای یادگیری آسان برنامه‌نویسی

کوئراکالج محصولی است که در دل Quera و برای حل کردن چالش‌های ورود به بازار کار شکل گرفته است و می‌خواهد با دوره‌های آنلاین کارآمد خود، امکان یادگیری آسان و اثرگذار برنامه‌‌نویسی را در سراسر ایران فراهم کند. به علاوه‌ی این که هزینه‌ی مناسب این دوره‌ها باعث شده است تا افراد بیشتری موفق به استفاده از آن‌ها شوند.

کوئراکالج برای اولین بار در ایران، از آموزش آنلاین تعاملی برای دوره‌های برنامه نویسی خود بهره می‌گیرد. به همین دلیل این دوره‌ها از ویژگی‌های مفیدی برخوردارند:

این آموزش‌ها کاملاً آنلاین‌اند: آموزش آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد که مناسب‌ترین زمان و مکان برای یادگیری را طبق برنامه‌های خود انتخاب کنید.

دوره‌ها به صورت تعاملی طراحی شده‌اند: بهترین راه برای یادگیری برنامه نویسی، تمرین‌های عملی و کاربردی است. در کوئراکالج، در هر مرحله از آموزش تمرین‌هایی گام‌به‌گام و عملی برای شما انتخاب شده تا به تسلط بیشتری از آن مبحث دست پیدا کنید. از آن مهم‌تر، شما بلافاصله بعد از حل یک مساله، می‌توانید نمره خود در آن مساله را ببینید و در صورت داشتن ایراد، امکان تصحیح آن را خواهید داشت.

می‌توانید سوال‌های خود را از اساتید دوره بپرسید: در حل مسائل به مشکل خورده‌اید یا برای یادگیری بهتر به کمک اساتید دوره نیاز دارید؟ در کوئراکالج امکان پرسش‌وپاسخ با طراحان دوره را خواهید داشت تا یادگیری شما به بهینه‌ترین حالت ممکن برسد.

با سایر شرکت‌کننده‌های دوره در ارتباط خواهید بود: علاوه بر اساتید، امکان ارتباط با سایر شرکت‌کنندگان دوره نیز برایتان فراهم است چرا که ما معتقدیم یادگیری با همراهی دیگران، همیشه اثربخشی بهتری به همراه دارد!

مدرک معتبر Quera را دریافت خواهید کرد: در پایان هر دوره، Quera عملکرد شما را در آن دوره، در قالب یک گواهی‌نامه به شما عرضه می‌کند تا بتوانید شانس بهتری برای موقعیت‌های شغلی مرتبط داشته باشید.

گواهینامه دوره آموزش برنامه نویسی کوئراکالج
گواهینامه دوره آموزش برنامه نویسی کوئراکالج

دوره‌های آموزش برنامه نویسی کوئراکالج

آموزش مبانی برنامه‌ نویسی

اگر در شروع راه یادگیری برنامه‌نویسی هستید، این دوره را از دست ندهید! در این دوره امکان این را خواهید داشت که مبانی اولیه برنامه نویسی را در یکی از زبان‌های C، C++، پایتون و جاوا بیاموزید. در مباحث اولیه با ورودی و خروجی، متغیرها و ساختار شرطی آشنا می‌شوید و کم‌کم به سراغ مباحثی همچون تابع، مرتب‌سازی و توابع بازگشتی می‌روید.شما در دوره‌ی آموزش مبانی برنامه نویسی تعداد بسیار زیادی مساله در سطح‌های ساده تا سخت برای هر مبحث در نظر گرفته شده تا بتوانید به مرور مهارت خود را در آن مبحث افزایش داده و سپس با تسلط کامل به مبحث بعدی بروید.

آموزش پایتون پیشرفته

پایتون به خاطر امکان یادگیری آسان، کتابخانه‌های متنوع و Community بسیار فعالی که دارد، تبدیل به یکی از مطرح‌ترین زبان‌های حال حاضر جهان برای یادگیری شده است. بازار کار پایتون هم در ایران و هم در سطح جهان بسیار پر رونق است و علاوه بر همه این موارد، یادگیری آن پیش‌نیاز یادگیری مباحث پیشرویی همچون هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و داده‌کاوی خواهد بود. به همین دلیل دوره‌ی آموزش برنامه نویسی پایتون پیشرفته به یکی از مهمترین دوره‌های کوئراکالج تبدیل شده است.

مهم‌ترین بخش درباره یادگیری پایتون این است که از آن در طیف وسیعی از حوزه‌ها از توسعه وبسایت تا علم داده و اسکریپت‌نویسی می‌توان استفاده کرد. اگر به یادگیری پایتون علاقه‌مند شدید، پیشنهاد می‌کنیم که به شکل رایگان برای حضور در آن پیش‌ثبت‌نام کنید تا هنگام شروع دوره در اواخر خرداد ماه، بتوانید از تخفیف ویژه و قابل توجه این دوره بهره‌مند شوید.

آموزش آنلاین برنامه نویسی به روش تعاملی
آموزش آنلاین برنامه نویسی به روش تعاملی

سایر دوره‌ها

علاوه بر دو دوره‌ی فوق، کوئراکالج در حال حاضر یک دوره آموزش الگوریتم پیشرفته هم دارد که اگر به عمیق‌تر شدن در برنامه‌نویسی علاقه‌مندید می‌تواند برایتان جذاب باشد. علاوه بر این بزودی دوره‌ی آموزش هوش مصنوعی کوئراکالج معرفی و منتشر خواهد شد. می‌توانید تا تابستان امسال منتظر یادگیری این حوزه‌ی جذاب برنامه‌نویسی بمانید.

در نهایت اگر به یادگیری برنامه نویسی علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه کوئراکالج بزنید. جدا از آشنایی بیشتر با دوره‌ها و ثبت‌نام در آن‌ها، می‌توانید برای اطلاع پیدا کردن از دوره‌های آتی، ایمیل خود را وارد کنید تا به محض انتشار یک دوره جدید از آن خبردار شوید؛ چرا که اولین ثبت‌نام‌کنندگان دوره‌های کالج، همیشه تخفیف ویژه و قابل‌ توجهی برای خرید آن دوره دریافت می‌کنند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان