فوتبال جهان؛ اسپالتی: برای فصل آینده هیچ پیشنهادی ندارم/ فکر نمی‌کنم باشگاهی به استخدام من فکر کرده باشد

فوتبال جهان - سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد که هنوز هیچ باشگاهی به او برای فصل آینده پیشنهاد نداده است.

فوتبال جهان؛ اسپالتی: برای فصل آینده هیچ پیشنهادی ندارم/ فکر نمی‌کنم باشگاهی به استخدام من فکر کرده باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که در پایان فصل گذشته از اینتر اخراج شد، ضمن ابراز خرسندی از داشتن فرصت کار در نراتزوری، اعلام کرد که فصل آینده احتمالاً بیکار خواهد بود. اسپالتی با وجود کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای اینتر در دو فصلی که هدایت این تیم را برعهده داشت، برکنار شد تا جای خود را به آنتونیو کونته بدهد.

او در یک رویداد تبلیغاتی درباره برنامه‌هایش برای فصل آینده گفت: باعث افتخار من است که فرصت هدایت اینتر را به دست آوردم. این مدتی که ما در کنار هم کار کردیم برای من تجربه‌‌ای ارزشمند بود. در تلاش برای ساختن تیم، مدیران باشگاه می‌خواستند که پست‌های مهم به یکسری افراد خاص سپرده شود. اینتر تیمی بزرگ با هوادارانی فوق‌العاده است، اما شما فقط زمانی این را متوجه می‌شوید که در این تیم بوده باشید و زمانی شرایط کاری در این تیم را درک می‌کنید که مجبور به پاسخ دادن به هواداران آن شده باشید.

 

اسپالتی درباره آینده‌اش هم تأکید کرد: نمی‌توانم بگویم که فصل آینده کجا خواهم بود. فکر نمی‌کنم که هیچ باشگاهی واقعاً به استخدام من فکر کرده باشد. خوشحالم که فیورنتینا به وینچنزو مونتلا اعتماد و او را به‌عنوان سرمربی‌اش ابقا کرد. اعتقاد دارم کار این باشگاه برای ارزیابی آنچه مونتلا در فصل گذشته انجام داد و رسیدن به این نتیجه که باید به او اعتماد کند، کاملاً درست بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان