فلسطینی‌ها علیه کنفرانس بحرین تظاهرات کردند

تهران - ایرنا - هزاران فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری در محکومیت طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و کنفرانس اقتصادی بحرین که قرار است روزهای ۲۵ و ۲۶ ماه جاری میلادی (۴و ۵ تیر) برگزار شود، تظاهرات کردند.

فلسطینی‌ها علیه کنفرانس بحرین تظاهرات کردند

به گزارش بامداد یکشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات کنندگان روز شنبه در رام الله با سردادن شعارهایی، همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی و حرکت برخی کشورهای عربی در مسیر عادی‌سازی روابط با این رژیم را به شدت محکوم کردند.

آن‌ها همچنین خواستار تحقق وحدت ملی برای مقابله با طرح آمریکایی صهیونیستی موسوم به معامله قرن شدند.

نشست بحرین که اولین مرحله اجرای معامله قرن خواهد بود، قرار است در 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیر) در منامه برگزار شود، جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین از اهداف آن عنوان شده است.

این کنفرانس از سوی گروه‌های مقاومت و تشکیلات خودگردان فلسطین تحریم شده است.

"جرد کوشنر" داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه "ابودیس" به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

این طرح با واکنش شدید مسلمانان و فلسطینیان روبه رو شده و تنش و درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است.

**1480**1379

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان