مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی چابهار معرفی شد

زاهدان- ایرنا- حیدر احمدی بنی با حضور فرماندار و مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی چابهار معرفی و از خدمات محمود میرشکار مدیرکل سابق قدردانی شد.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی چابهار معرفی شد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار روز یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در این فضای پرخیر و برکت در نظام جمهوری اسلامی را به ما عطا کرده است.

رحمدل بامری افزود: چابهار از بندر ترانزیت، سواحل بکر، کوه‌های مینیاتوری، مرز خشکی و دریایی، کشاورزی و مردمان خوب بهره می‌برد که این مواهب کار در این شهرستان را برای مدیران هم سخت و هم آسان می‌کند.

وی گفت: مدیری که در چابهار کار می‌کند باید ملی فکر کرده و محلی عمل کند.

فرماندار چابهار بیان کرد: وسعت سیستان و بلوچستان و فاصله چابهار تا زاهدان و پایتخت روی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد که این امر گاهی با سودجویی برخی افراد و در برخی موارد هم با سهل انگاری برخی مدیران همراه بوده است.

وی ادامه داد: همه ما سرباز نظام هستیم و در رأس آن سیاست گذاری های رهبر معظم انقلاب را باید سرلوحه برنامه‌هایمان قرار دهیم.

بامری گفت: مدیری که مسئولیت می‌پذیرد باید شب و روز کار کند و خدمتگذار مردم باشد همانند سربازی که با نگهبانی خود از ناموس و جان ما دفاع می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه حضور در این استان و خدمت به مردم سعادتی بزرگ است اظهار داشت: صداقت، مردمداری، همراه با ولایت و نظام، ساده زیستی و وحدت از خصلت‌های خاص مردم این نقطه از ایران اسلامی است.

حیدر میرزایی افزود: تکریم ارباب رجوع، توجه به حقوق شهروندی و توجه به مستضعفان در تعزیرات حکومتی همواره مورد توجه بوده است.

وی گفت: رویکرد تعزیرات حکومتی ابتدا پیشگیری از وقوع تخلف و سپس برخورد با متخلفان است که در این زمینه به نتایج مثبت و مؤثری دست یافته‌ایم.

9923**33213

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان