۱۵ برنامه عمرانی و زیرساختی در شهرک های صنعتی استان مرکزی کلید خورد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: ۱۵ برنامه عمرانی و زیرساختی در شرکت ها و نواحی صنعتی این استان کلید خورد.

15 برنامه عمرانی و زیرساختی در شهرک های صنعتی استان مرکزی کلید خورد

«مصطفی آمره» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اجرای خط انتقال آب ناحیه صنعتی شهید سعید به طول 13 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، ساخت مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مامونیه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، گازرسانی به شهرک صنعتی مامونیه به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و اجرای خط انتقال آب شهرک صنعتی خمین به طول 25 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری است.

وی ادامه داد: آسفالت شهرک صنعتی ساوه از ورودی اتوبان تا مقابل دفتر شهرک به حجم هشت هزار متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری توسعه شهرک صنعتی محلات با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، مسطح سازی 49 هکتاری ناحیه صنعتی سمقاور با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و اجرای خط انتقال آب شهرک صنعتی ساوه به طول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مهم امسال شهرک‌های صنعتی این استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: اجرای عملیات مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی دلیجان، تکمیل مدل دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی خمین، مسطح کردن و توسعه 95 هکتاری پرندک، آماده سازی 200 هکتاری مرحله توسعه شهرک صنعتی خیرآباد و ساخت نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی خیرآباد نیز از دیگر طرح‌های امسال این استان در حوزه شهرک‌های صنعتی است.

آمره افزود: همچنین فضای سبز در سطح اجرای 10 هکتار و با آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دلیجان، فراهان و مامونیه در سال جاری انجام می‌شود و نصب 10 کنتور حجمی آب مصرفی فضای سبز در شهرک صنعتی دلیجان و تهیه 142 نقشه لایه‌های نقطه‌ای، 75 نقشه لایه‌های خطی و 67 نقشه لایه‌های سطحی در سال جاری صورت می گیرد.

وی ادامه داد:: 335 قرارداد واگذاری زمین در سال گذشته در شهرک‌های صنعتی این استان منعقد شده و 162 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

آمره افزود: 161 دوره آموزشی پارسال از سوی شرکت شهرک‌های استان مرکزی در شهرک‌ها و نواحی مختلف استان مرکزی برگزار شد که بیش از چهار هزار و 30 نفر از فعالان این بخش در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

30 هزار نیروی انسانی در 2 هزار و 495 واحد صنعتی در 33 شهرک و ناحیه صنعتی نقاط مختلف استان فعالیت می‌کنند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.

3017/ 6013/‏

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان