کلاس های اوقات فراغت کتابخانه های عمومی بافق آغاز شد

یزد- ایرنا- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق گفت: کلاسهای تابستانی همزمان با فرارسیدن ایام تابستان در این نهاد آغاز شد.

کلاس های اوقات فراغت کتابخانه های عمومی بافق آغاز شد

الهام آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور ساماندهی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان، قشر جوان و همچنین اعضای کتابخانه های عمومی در تابستان صورت می‌گیرد.

وی افزود: توجه به ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از برنامه‌های مهم این نهاد فرهنگی است و این برنامه با محوریت کتاب و کتابخوانی به منظور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، طراحی، رباتیک، آی مت، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، قصه گویی، شطرنج، حافظ خوانی، مروارید دوزی، کارگاه تکنولوژی فکر و…از جمله دوره‌های آموزشی است که توسط کتابخانه های عمومی در تعطیلات تابستانی برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کتابخانه های مدارس هم یکی از شاخص های ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه هدف است که می تواند نقش یک محرک در تقویت قوه تفکر و خلاقیت دانش آموزان داشته و درعصر اطلاعات آنان را به سمت مطالعه سوق دهد و اوقات فراغت آنها سالم سازی و پر کند.

آقایی تصریح کرد: همچنین متقاضیان برای حضور و ثبت نام در این دوره‌های آموزشی می‌توانند تا پایان خرداد ماه به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

شرکت در کلاس‌های مهارت آموزی، ورزش، کتابخوانی و اجرای برنامه‌های نمایشی از مهمترین برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بافقی در فصل تابستان است.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

7543/‏‬ 6197

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان