نوید محمودی با مهر مطرح کرد؛

تناسب سریال‌ها با فضای ملتهب جامعه/ بازیگران حسی‌تر دیده نمی‌شوند

یکی از کارگردانان سریال «دل‌دار» معتقد است مخاطب به اقتضای شرایطی که در آن زندگی می‌کند فضای ملتهب سریال‌ها را تا حدی دوست دارد هرچند خودش سعی کرده این فضا را کمتر نمایش دهد.

تناسب سریال‌ها با فضای ملتهب جامعه/ بازیگران حسی‌تر دیده نمی‌شوند

نوید محمودی تهیه‌کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سریال رمضانی «دل‌دار» بیشتر به دنبال گفتگو میان آدم‌ها بوده است درباره حجم بالای تنش میان کاراکترها بیان کرد: دعواها در شرایطی رخ می‌داد که کاراکترها دچار بحران می‌شدند و اتفاقاً ما می‌خواستیم این رفتار و تنش‌ها را نقد کنیم.

وی در واکنش به اینکه مخاطب در وهله اول رفتارهای ظاهری کاراکترها را می‌بیند، عنوان کرد: ما سعی کردیم دیالوگ برقرار کردن میان آدم‌ها را نشان دهیم ولی این را هم باید در نظر بگیریم که مخاطب ما به اقتضای شرایطی که در آن زندگی می‌کند تا حدی فضاهای ملتهب را دوست دارد. البته ما خیلی تلاش کردیم از این فضا دور شویم ولی مخاطب فضای ملتهب و شلوغ‌کاری‌ها را دوست دارد.

این کارگردان اضافه کرد: داوران جشنواره‌های ما هم همینطور هستند اگر به داوری‌های جشنواره فجر نگاه کنید داوران اکثراً به بازیگرانی که در چنین فضاهای پرتنشی به ایفای نقش پرداخته‌اند جایزه می‌دهند و انگار بازیگران حسی‌تر دیده نمی‌شوند و جامعه هم چنین فضایی را دوست دارد.

محمودی در پایان اظهار کرد: خیلی‌ها به من می‌گفتند سریال و دیالوگ برقرار کردن میان کاراکترهایش بسیار تاثیرگذار بوده است هرچند من همیشه به رسانه‌هایی که با من تماس می‌گیرند می‌گویم که بازخوردها را از خود من نگیرند چون طبیعتاً کسانی که به من بازخورد می‌دهند غالباً نظرات خوب را می‌گویند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان