پیش‌بینی هواشناسی/ جنوب کشور با احتمال خیزش گرد و خاک

ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ خرداد ماه) گفت: خیزش گرد و خاک از امروز تا آخر هفته در جنوب کشور دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی هواشناسی/ جنوب کشور با احتمال خیزش گرد و خاک

احد وظیفه گفت: امروز و فردا (26 و 27 خرداد ماه) در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز غربی و شرقی، برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی افزایش ابر و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار برقرار است.

او در ادامه گفت: از روز سه شنبه تا جمعه (28 تا 31 خرداد ماه) عمدتا در برخی مناطق شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه از امروز تا آخر هفته (26 تا 31 خرداد ماه) در منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ می‌دهد و خیزش گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در بعدازظهر دوشنبه و سه‌شنبه (27 و 28 خرداد ماه) بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (27 خرداد ماه) صاف در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در شب نیمه ابری به‌ تدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 37 و 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان پایتخت پس فردا (28 خرداد ماه) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به 36 و 24 درجه سانتیگراد می‌رسد.

47234

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان