دستیار ایرانی استراماچونی کیست؟

حضور رضایی تاحدودی قطعی است/ چند استقلالی در انتظار تایید

در حالی که حضور استراماچونی در تیم استقلال قطعی شده است، به موازات نقل و انتقالات، بحث انتخاب دستیاران این مربی ایتالیایی نیز کاملا داغ است.

حضور رضایی تاحدودی قطعی است/ چند استقلالی در انتظار تایید

به گزارش خبرنگار مهر، حضور آندره استراماچونی در استقلال قطعی شده و مدیران این مجموعه به موازات حضور در آشفته بازار نقل و انتقالات، می بایست وضعیت کادر فنی مربی ایتالیایی را هم مشخص کنند.

استراماچونی در توافق با مدیران استقلال 3 دستیار دارد که از این 3 دستیار 2 ایتالیایی هستند و یکی هم ایرانی. رحمان رضایی مربی ایرانی است که در لیست استراماچونی قرار دارد تا بعنوان یکی از دستیاران او در کادر فنی قرار گیرد.

تسلط رضایی به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی در کنار سابقه قبلی آشنایی با استراماچونی، هماهنگی‌اش با مدیران استقلال و نظر مثبت تعدادی از تصمیم سازان این باشگاه نسبت به این انتخاب و شناخت از فوتبال ایران و متقابلاً از مربی ایتالیایی، اصلی ترین فاکتورهایی است که حضور او را در کادر فنی آبی پوشان تاحدود زیادی محتمل می‌کند.

پیروز قربانی یکی از پیشکسوتان آبی پوشان است که برای این منظور شانس دارد. کاپیتان سابق آبی پوشان که در سه فصل گذشته تجارب ارزنده‌ای در زمینه مربیگری کسب کرده، شانس قابل ملاحظه‌ای برای حضور در کادر فنی این تیم دارد. به خصوص که او نیز به زبان انگلیسی تسلط دارد و این می‌تواند یک فاکتور بسیار مثبت برای او باشد.

بهزاد غلامپور که در همه سالهای گذشته در کادر فنی علی دایی حضور داشته، یکی از کاندیداهای حضور در کادر فنی تیم استقلال بعنوان مربی دروازه‌بانی است. غلامپور خود از دروازه‌بان های سابق آبی پوشان است که برای تمرین دادن دروازه‌بانان استقلال در این فصل مورد توجه می‌باشد.

ستار همدانی ملی پوش سابق تیم استقلال که در سنوات گذشته نیز بعنوان دستیار در کادر فنی این تیم فعالیت داشته، یکی دیگر از نفراتی است که روی حضور او در بین دستیاران استراماچونی بحث می‌شود. احتمال اینکه همدانی یکی از دستیاران مربی ایتالیایی آبی پوشان باشد وجود دارد.

گرچه گفته می‌شود امید روانخواه هافبک سابق استقلال و عضو کمیته فنی آنها از حضور در کادر فنی انصراف داده است، اما وی نیز همچنان برای این منظور شانس دارد و احتمال اینکه قرعه نشستن به نام روانخواه در بیاید وجود دارد.

اینها اصلی ترین نفراتی هستند که از شانس قابل ملاحضه‌ای برای قرار گرفتن در کادر فنی آبی پوشان بهره می‌برند. اما به جز آنها نام چند پیشکسوت دیگر این تیم و برای این منظور مطرح شده که از جمله آنها می‌توان به جواد زرینچه، محمود فکری، محمد تقوی و مجید صالح اشاره کرد.

مدیران استقلال در این خصوص وظیفه دشواری پیش رو دارند و ناچارند در این هفته و تا قبل از حضور استراماچونی در تهران تکلیف کادر فنی تیم شان را هم مشخص کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان