کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹؛ لیونل مسی: کمی طول می‌کشد باخت‌مان به کلمبیا را هضم کنیم/ تورنمنت تازه شروع شده است

فوتبال جهان - کاپیتان تیم ملی آرژانتین با وجود باخت آلبی‌سلسته مقابل کلمبیا در جام ملت‌های آمریکای جنوبی، ترجیح داد که نکات مثبت این بازی را ببیند.

کوپا آمه‌ریکا 2019؛ لیونل مسی: کمی طول می‌کشد باخت‌مان به کلمبیا را هضم کنیم/ تورنمنت تازه شروع شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی پس از باخت 2 بر صفر تیم ملی آرژانیتن مقابل کلمبیا، در میکسدزون ورزشگاه فونته نوای شهر سالوادور به خبرنگاران گفت: صرف‌نظر از نتیجه بازی، من فکر می‌کنم که تیم ما عملکرد خوبی داشت. باید نکات مثبت بازی ما را هم دید و به کارمان ادامه دهیم. این رقابت‌ها به تازگی آغاز شده و هنوز خیلی به پایان آن باقی مانده است. در نیمه اول ما موقعیت‌هایی را تقدیم حریف کردیم و به آنها اجازه دادیم که جریان بازی را به سود خودشان پیش ببرند. در ادامه بازی‌مان بهتر شد و من فکر می‌کنم که اگر شرایط کمی مساعد‌تر بود ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم به گل برسیم.

مسی افزود: فوتبال همین است. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که درکش سخت است. ما در نیمه اول بازی خوبی نداشتیم و تاوانش را هم دادیم چون خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. در آن نیمه هیچ موقعیت مسلمی برای گلزنی نداشتیم. در نیمه دوم، زمانی که داشتیم شروع به مدیریت بازی می‌‌کردیم، گل‌های حریف به ثمر رسید. کمی طول می‌کشد که این شکست را هضم کنیم اما باید مطمئن شویم که ذهن‌مان بیشتر از آن درگیر این بازی نخواهد بود. وقتی به بلو هوریزونته برسیم فقط باید به بازی بعدی‌مان فکر کنیم. آن بازی خیلی سریع از راه خواهد رسید.

کاپیتان آلبی‌سلسته و بارسلونا در پایان تأکید کرد: ما هنوز شانس داریم. باید سرمان را بالا بگیریم و به کارمان ادامه دهیم. تیم ما برای این چالش آماده است و می‌خواهد به سمت هدفش حرکت کند. تیم ما برای گذر از این مرحله باید به توانایی‌های خودش تکیه کند چون تیمی قوی و بسیار متحد است.

بازی بعدی تیم ملی آرژانتین بامداد پنجشنبه مقابل پاراگوئه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان