رزمی کار مهابادی قهرمان موی تای کشور شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «عبدالله انیژ» رزمی کار شایسته این شهرستان در رقابت های قهرمانی موی تای کشور با غلبه بر همه حریفان خود به مقام نخست رسید.

رزمی کار مهابادی قهرمان موی تای کشور شد

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های قهرمانی موی تای کشور با حضور 270 ورزشکار از 31 استان از 21 تا 23 خرداد به میزبانی اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: این رزمی کار شایسته مهابادی که در قالب تیم آذربایجان غربی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، توانست مدال طلای وزن منفی 67 کیلوگرم را با شکست همه حریفان خود کسب کند.

وی اضافه کرد: «انیژ» در این مسابقه‌ها در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دورهای دوم تا چهارم نمایندگان کرمانشاه، کیش و کهگیلویه و بویر احمد را شکست داد تا به فینال برسد.
وی بیان کرد: این ورزشکار مهابادی در دیدار نهایی نیز بر نماینده لرستان غلبه کرد تا با اقتدار قهرمان کشور شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم‌های تهران الف، البرز و کردستان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه‌ها حکم انتخابی تیم ملی موی تای کشور را داشت، بیان کرد: این ورزشکار مهابادی ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، جهت حضور در مسابقات جهانی موی تای نیز انتخاب شد.

رقابت‌های قهرمانی موی تای سال 2019 جهان تیرماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

این ورزشکار مهابادی که 27 سال سن دارد، از سال 1381 این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای شروع کرده تاکنون یک مقام دوم جهانی، 2 مقام دومی و سومی کشوری و 10 بار قهرمان استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیأت، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.

9903/‌6185/‌2093

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان