اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز پس از ۹ سال آغاز به کار کرد

کرج – ایرنا- اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز پس از ۹ سال انتظار مردم، با پیگیری‌های استاندار البرز روز یکشنبه با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور فعالیت خود را در کرج آغاز کرد.

اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز پس از 9 سال آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، استاندار البرز در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز با گشایش دفتر اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یکی دیگر از مطالبات مردمی را پاسخ گفتیم و این موضوع در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و اقتصاد مقاومتی بارها مورد بحث قرار گرفت.

عزیزاله شهبازی با بیان اینکه با جدیت ایجاد این دفتر مورد پیگیری قرار گرفت و با سرعت جانمایی شده و چارت آن تشکیل شد، افزود: این دفتر با حفظ حقوق مردم، صرفه و صلاح دولت را نیز به همراه دارد و طبق قانون سازمان اموال تملیکی، امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است..
وی گفت: اکنون از امکانات استانی، محل‌های مناسبی برای انبار و دفتر اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز اختصاص داده شده است.
شهبازی با بیان اینکه البرز همچنان زیرساخت‌های لازم برای استقرار ادارات ندارد، افزود: امید است با همراهی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور هر چه سریع‌تر نسبت به انتقال پرونده‌های مربوط به البرز در این حوزه اقدام شود تا مردم استان از عوائد راه اندازی این امکان منتفع شوند.

وی گفت: در زمانی که قالب دستگاه‌های دولتی در این استان با توجه به نوپا بودن آن یا اجاره‌ای هستند یا در جاهای کوچک مستقر شده اند، شاهد آن هستیم که نمایندگی دفتر اموال تملیکی استان تشکیل و سوله‌های آن نیز آماده شده است.

وی افزود: انتظار می رود با راه اندازی دفتر جمع آوری و فروش اموال تملیکی هر چه سریع تر اموال در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

7414/‏‬ 6155

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان