چگونه ماشین شارژی می‌تواند مرز خیال و واقعیت را در دنیای کودکان محو کند؟

کودکان با راندن وسایلی چون: ماشین شارژی، اسکوتر برقی، موتور شارژی و... افزون بر این که انرژی های انباشت شده را تخلیه می کند در عین حال می توانند با هر بار نشستن پشت فرمان تکه هایی از پازل شناختی خود را تکمیل کند. در نتیجه این قبیل بازی ها می توانند بر ارتقای مهارت های حسی– حرکتی آنان نقشی بنیادین ایفا کنند.

چگونه ماشین شارژی می‌تواند مرز خیال و واقعیت را در دنیای کودکان محو کند؟

کودکان با راندن وسایلی چون: ماشین شارژی، اسکوتر برقی، موتور شارژی و... افزون بر این که انرژی های انباشت شده را تخلیه می کند در عین حال می توانند با هر بار نشستن پشت فرمان تکه هایی از پازل شناختی خود را تکمیل کند. در نتیجه این قبیل بازی ها می توانند بر ارتقای مهارت های حسی حرکتی آنان نقشی بنیادین ایفا کنند.

نشستن پشت فرمان موتور یا ماشین شارژی باعث می شود کودک تخیلش را به کار بندد و موقعیتش را با موقعیت پدر یا مادر پشت فرمان اتومبیل شبیه سازی کند از این رو خرید ماشین شارژی برای کودکان را می توان گشایش دروازه های دنیای آدم‌بزرگ‌ها معنا کرد که طی این فرایند ناخودآگاه مرزهای عالم خیال و واقعیت در هم تنیده و محو می شوند پس لطفاً بیایید همین لحظه با هم عهد ببندیم که هرگز جلوی کشف و شهود کودکمان را نگیریم.

امروزه اکثر ما آن قـــدر درگیرِ فشار های زندگی ماشینی می شویم که دوست داریم گریزی بزنیم و فرار کنیم از این همه تکرار های اجباری پس برای یک لحظه هم که شده کناره بگیریم از آدم‌بزرگ‌ها و برگردیم و گوش جان بسپریم به دنیای امن کودکانه.

یکی از تأثیرگذارترین مصادیق این امر چیزی نیست جز: تماشا رانندگی کودک دلبندمان پشت فرمان اتومبیل.

اینک اگر تمایل دارید این لحظه های ناب را به نظاره بنشینید لطفاً تا پایان این مقاله دستان اویان تک را در دستان پرمهرتان محکم بفشارید و اجازه دهید دقایقی حول خرید ماشین شارژی و خرید موتور شارژی با هم به گفت‌وگو بنشینیم و نهایتاً اجازه دهیم کودک خودش یکی از آنها را برگزیند. البته همین جا این نوید را بدهیم که فروشگاه اینترنتی اویان تک جزئی‌ترین مشخصات فنی ماشین های شارژی و موتورهای شارژی به همراه تصاویر متنوع و به روزترین قیمت ماشین شارژی و یا قیمت موتور شارژی برای همراهانش تدوین کرده است. خدمتگزارانتان در اویان تک با افتخار آماده اند با ارائه انواع مشاوره ها و خدمات مورد نیاز در این راه با شما اویان تکی های عزیز همگام بمانند.

کودکتان کدام را ترجیح میدهد خرید موتور شارژی یا خرید ماشین شارژی؟

فروشگاه اینترنتی اویان تک با استخدام کادری مجرب توانسته است در دو حوزه موتور شارژی و ماشین شارژی توانمندی و تنوع را با هم ترکیب کند و به این ترتیب به فراخور نیاز فرآیند خرید ماشین شارژی یا خرید موتور شارژی را تسهیل بخشیده است اما آن چه در این فرآیند همواره مورد توجه مشتریان محترم قرار می گیرد دو مؤلفه کلی است : یکی مشخصات فنی ماشین و یا موتور شارژی و دیگری قیمت خرید ماشین و خرید موتور شارژی. پس اجازه دهید فرصت را مغتنم شمریم و از این دو مؤلفه دورنمایی کلی ارائه دهیم. 

  • خرید ماشین شارژی شاسی بلند:

در خصوص مختصات فنی ماشین شارژی شاسی بلند می بایست بگوییم برخی از نمونه ها 2 موتوره 35 وات می باشند که از آن جمله است ماشین هایی همچون: ولو، فولکس واگن تراک، و... اما مابقی نمونه های ماشین شارژی شاسی بلند از چهار موتور 35 وات برخوردار می باشند از آن جمله است مواردی چون: جیپ، رنجر، بی ام و، هاپر و... در خصوص رنج قیمت ماشین شارژی شاسی بلند هم می بایست اذعان داریم که این گروه ماشین ها حدوداً از 3000000 تومان آغاز می شود و به 4700000 تومان ختم می شود.

  • خرید ماشین شارژی سواری:

کلیه ی مدل های این گروه از ماشین های شارژی دو موتوره می باشد اما در میزان وات موتور با هم متفاوت اند . برخی از نمونه ها همچون : فورد موستانگ، آئودی، پورشه، و ... 30 وات و نیز برخی دیگر از مدل ها همچون : لامبورگینی آونتادور، مرسدس بنز و... 35 وات می باشند بر این اساس قیمت ماشین شارژی سواری متغیر خواهد شد اما به طور کلی قیمت ماشین شارژی سواری در حدود 2000000 تا 3000000 تومان تعریف شده است.

  • خرید موتور شارژی:

اکثر مدل های موتور شارژی اویان تک دو موتوره و 35 وات می باشند. تفاوت قیمت خرید موتور شارژی نیز غالباً به تعداد چرخ ها و امکانات موجود در بدنه معطوف می شود اما با نگاهی اجمالی به رنج قیمت موتور شارژی می توان نتیجه گرفت که ارزان ترین قیمت موتور شارژی در حال حاضر اختصاص می یابد به موتور شارژی بی ام و با قیمت 1650000 تومان می باشد و مجهزترین و گران ترین قیمت موتور شارژی موجود در اویان تک موتور شارژی مینی کراس برقی 500 وات با قیمت 3600000 تومان می باشد.

اینک از تک‌تک شما همراهان محترم دعوت می کنیم به منظور افزایش افق دید، پیش از خرید ماشین شارژی و یا خرید موتور شارژی با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی www.oyantec.com نقد و بررسی انواع ماشین ها و موتورهای شارژی را مشاهده فرمایید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان