معاون برنامه ریزی شهردار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سند برنامه سوم توسعه تا پایان خرداد به شورا می‌رود

اشرفی با بیان اینکه از میان ۵ کمیسیون شورای شهر تنها دو کمیسیون برنامه سوم توسعه را بررسی کرده‌اند گفت: تا آخر خرداد سند را به شورا ارائه می‌کنیم.

سند برنامه سوم توسعه تا پایان خرداد به شورا می‌رود

پنجشنبه//////////////// سند برنامه سوم توسعه تا پایان خرداد به شورا می‌رود / تنها دو کمیسیون شورا برنامه را بررسی کرده‌اندسکینه اشرفی معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرآیند تهیه و تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران گفت: برنامه‌ای که در معاونت تهیه شده را به کمیسیون‌ها ارسال کرده‌ایم و اکنون در دست کمیته‌های تخصصی در حال بررسی است.

معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران تصریح کرد: اگر کمیته‌ها مواردی را لحاظ کنند قطعاً اعمال می‌کنیم و سپس سند را به شورا ارسال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای بررسی سند در کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرده‌ایم و اثرات آن‌ها را دریافت کرده‌ایم، اظهار کرد: هفته آینده هم جلسه دوم با این کمیسیون تشکیل می‌شود و نقطه نظرات آن‌ها را دریافت خواهیم کرد.

اشرفی با اشاره به اینکه اخیراً سند به کمیته مدیریت ایمنی و بحران هم ارائه شده است، اظهار کرد: کارشناسان این کمیته هم شاخص‌های خود را ارائه کردند و در نهایت به نتایجی رسیدیم که حاکی از فهم مشترک بیشتر در این حوزه بود.

وی افزود: در حوزه اجتماعی برای اولین بار شاخص‌های اهداف کمی حوزه مأموریت‌های اجتماعی شهرداری را تدوین کرده بودیم که در برنامه دوم به آن توجهی نشده بود.

معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران خاطرنشان کرد: هفته آینده هم در کمیسیون برنامه و بودجه اسناد و پیش نویس‌های تهیه شده ارائه می‌شود و سپس دیدگاه‌های سایر کمیسیون‌ها هم دریافت خواهد شد.

اشرفی با تأکید بر اینکه همه کمیسیون‌ها باید سند را بررسی کرده و نقطه نظرات خود را اعلام کنند، گفت: در حال حاضر فقط دو کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه نظرات خود را گفته‌اند، اما پیش بینی ما این است که تا آخر خرداد ماه سند برنامه سوم توسعه را به شورای شهر ارائه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان