خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه دارد

اهدای‌۱۰۰۰‌بسته‌لوازم‌خانگی‌به‌سیل‌زدگان‌توسط‌ستاد‌فرمان‌امام

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیرازی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، دکتر شکرخواه؛ معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز در آئین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و 2 هزار بسته لوازم‌التحریر و کمک به ایجاد 200 طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: قبل از حادثه سیل اخیر، نهادی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌نام بنیاد احسان برای کمک به مناطق حادثه‌دیده تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در همان لحظات اولیه سیل، در 10 استان حضور یافتیم، خاطرنشان کرد: 3 میلیون قلم جنس از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 گروه جهادی در 10 استان سازماندهی شدند و فعالیت کردند، تصریح کرد: پس از سیل هم با دستور ریاست ستاد، قرار شد فعالیت‌هایی را در مناطق سیل‌زده انجام دهیم.

شکرخواه تاکید کرد: پس از حادثه سیل، همبستگی خوبی در استان شکل گرفت که این سرمایه باید به‌خوبی حفظ شود.

وی گفت: امروز آئین اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی برگزار می‌شود و این بسته‌ها در اختیار خانواده‌های سیل‌زده شیرازی قرار می‌گیرند؛ همچنین 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در شیراز توزیع خواهد شد و 200 طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور ایجاد می‌شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری، دو موضوع مهم یعنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوروزی رهبر انقلاب در خصوص رونق تولید را داشتیم.

شکرخواه ادامه داد: چند محور اساسی در این دو موضوع بسیار مهم است؛ مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی، توجه به ظرفیت‌های مختلف کشور، اتکا به توان مردمی و عدالت‌محوری از محورهای اساسی این دو موضوع هستند و همه ما موظفیم براین اساس فعالیت کنیم.

وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس این محورها، راهبردهای کلیدی را در مناطق محروم دنبال می‌کند؛ ایجاد اشتغال و حمایت از بنگاه‌های کوچک، متوسط و خرد، حمایت از استارتاپ‌ها و ایجاد طرح‌های بزرگ اقتصادی بر اساس آن محورهای اساسی انجام می‌گیرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه 10 هزار و 355 طرح اشتغالزایی با 400 هزار فرصت شغلی توسط ستاد در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: تمامی این فعالیت‌ها با اتکا به توان مردمی انجام گرفت.

شکرخواه با اشاره به اینکه علاوه بر اشتغالزایی، در زمینه درمانی و سلامت، مدرسه‌سازی، ساخت مسجد، اهدای جهیزیه و ... فعالیت داریم، افزود: 45 هزار طرح مختلف را با اعتبار 42 هزار میلیارد تومان اجرا کردیم.

وی درباره فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: یک هزار و 28 طرح اقتصادی با بودجه‌‌ای بالغ بر 2 هزار و 595 میلیارد تومان در این استان را اجرا کردیم یا در حال اجرا است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: 8 هزار و 656 فرصت شغلی را در استان ایجاد کردیم؛ همچنین 4 هزار و 136 وام ازدواج به زوج‌های جوان در این استان اهدا شد.

شکرخواه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم را توسعه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان