سرمربی تیم فوتسال تایلند:

فشار روی بازیکنان در تورنمنت تبریز بسیار بالا است

تبریز- سرمربی تیم فوتسال تایلند بعداز پیروزی قاطع تیمش برابر لبنان گفت: فشار روی بازیکنان در تورنمنت تبریز بسیار بالا است چراکه همه تیم ها خوب هستند و عالی بازی می کنند.

فشار روی بازیکنان در تورنمنت تبریز بسیار بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، جاس ماریا مندز عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی تایلند با لبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار این تعداد گل و این بازی را نداشتم. امروز بازیکنانم خوب بودند و از تمام موقعیت ها استفاده کردیم.

وی سپس ادامه داد: سطح مسابقات خوب است، این پیروزی را به بازیکنان پرتلاش تیمم تبریک می گویم. می توانیم به مراحل بالاتر مسابقات برسیم.

ماریا مندز با تاکید بر اینکه امروز روح بازی را در اختیار گرفتیم، گفت: برای ما مهم نیست زیاد گل بزنیم یا کم، مهم این است که بازی را برده شویم.

سرمربی تایلند ابراز داشت: بازیکنانم در این بازی خوب ظاهر شدند و با توجه به استراحت و ریکاوری خوبی که داشتنند نسبت به بازیکنان رقیب بازی بهتری نشان دادند.

وی افزود: من انتظار دارم این نتیجه به اعتماد به نفس بازیکنانم کمک کند. در این سن فشار روی بازیکنان زیاد هست ولی امیدوارم که این فشار از روی بازیکنان برداشته شود.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از 24 خرداد تا اول تیر در 4 گروه 3 تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان