آیین یادبود، روضه خوانی و ترحیم ساعت غیر اداری در یزد برگزار شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نامه ای به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تاکید به فرمانداران و مسئولان سایر دستگاه های اجرایی؛ برگزاری نشدن مراسم های یادبود،روضه خوانی،ترحیم و ... در ساعات اداری با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهاد های دولتی را خواستار شد.

آیین یادبود، روضه خوانی و ترحیم ساعت غیر اداری در یزد برگزار  شود

به گزارش شامگاه روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، احمد ترحمی بهابادی در این نامه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف بهره وری، کارایی و اثربخشی فعالیت ها و ارتقاء فرهنگ کاری را مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت بیان و بر برگزاری سایر برنامه ها در ساعات غیر اداری تاکید کرد.
در متن کامل این نامه آمده است:
نظر به اینکه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف افزایش بهره وری، کارایی و اثربخشی فعالیت ها و ارتقاء فرهنگ کاری مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت است.
لذا شایسته است به گونه ای برنامه ریزی شود تا تمامی برنامه ها و مراسم ها اعم از (روضه خوانی، ترحیم، یادبود، یادواره و …) خارج از ساعت اداری و یا ایام تعطیل صورت پذیرد تا منجر به تعطیلی بخشی از فعالیت های کاری نگردد.رعایت دقیق این مهم و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه مورد انتظار است.

7536/‬ 2047/‏‏
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان