لیگ ملت‌های والیبال - ارومیه؛ کولاکوویچ: به فکر حضور در شیکاگو هستیم/ سرویس‌های خوب بازیکنان نتیجه بازی را به نفع ما رقم زد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مهم‌ترین موضوع برای ما حضور در مرحله نهایی است و نمی‌توان گفت که در صدر جدول خواهیم ماند.

لیگ ملت‌های والیبال - ارومیه؛ کولاکوویچ: به فکر حضور در شیکاگو هستیم/ سرویس‌های خوب بازیکنان نتیجه بازی را به نفع ما رقم زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی ایران و روسیه اظهار داشت: از مردم ایران به ویژه مردم ارومیه به سبب تشویق‌های بی‌امانشان نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطر نشان کرد: از آقای ساملوو بخاطر نظراتشان در مورد بازی تشکر می‌کنم، اگر قرار باشد مجددا در ارومیه بازی کنیم به وجود تماشاگران نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: مهم‌ترین موضوع برای ما حضور در مرحله نهایی است و نمی‌توان گفت که در صدر جدول خواهیم ماند یا نه؛ بلکه به حضور در شیکاگو فکر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: فکر می‌کنم این هفته، هفته ماست چرا که در سال‌های گذشته، هفته‌های نخست را به خوبی شروع نکرده بودیم ولی امسال توانستیم از ابتدا خوب شروع کنیم و هفته سوم بهترین هفته در بین هفته‌هایی است که پشت سر گذاشته‌ایم.

کولاکوویچ تشریح کرد: شخصیت بازیکنان و کیفیت بالای آنان دلیل در جنگیدنشان برای هر امتیاز است، بازی در مقابل تیم‌هایی که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند و به دنبال شکست ما هستند بسیار سخت است همانطور که در ست نخست 11 بر 16 از روس‌ها عقب بودیم.

وی بیان کرد: استراتژی ما در این بازی سرویس‌های قدرتمند بود که به بهترین نحو توانستیم این مهم را به سرمنزل مقصود برسانیم و به دنبال آن بودیم که توپ به خوبی به دست پاسورشان نرسد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: سرویس‌ها خوبی توسط فیاضی و موسوی زده شد، به طور کلی سعی ما در سرویس‌زنی‌ها منجر به امتیاز بود.

وی در پاسخ به سوال در مورد تغییر ترکیب عنوان کرد: شهرام محمودی از ناحیه مچ پا مشکل دارد ولی فعلا برای تیم ملی کشورمان نمی‌تواند نقش آفرینی کند و در فرصت‌های آینده از وی استفاده خواهیم کرد.

 

ع

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان