شگفت زدگی بازیگر درخشش از آنونس نسخه دنباله فیلم

بازیگر «درخشش» از تماشای آنونس نسخه دنباله شاهکار استنلی کوبریک فقید ابراز شگفتی کرد.

شگفت زدگی بازیگر درخشش از آنونس نسخه دنباله فیلم

بازیگر «درخشش» از تماشای آنونس نسخه دنباله شاهکار استنلی کوبریک فقید ابراز شگفتی کرد.

به گزارش بانی فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، دنی لوید که در فیلم «درخشش» نقش کودک خردسال جک نیکلسون را بازی می کرد، اخیراً بعد از تماشای آنونس نسخه دنباله شاهکار استنلی کوبریک که به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان ساخته شده، ضمن تمجید از آن عنوان کرد که بسیار شگفت زده شده است. دنی لوید که آن زمان هفت ساله بود، اکنون مردی 46 ساله است و پس از آن فیلم تنها در یک فیلم تلویزیونی بازی کرد.

نسخه دنباله «درخشش» 39 سال بعد از ساخت آن صورت گرفته است و «دکتر اسلیپ» نام دارد. ایوان مک‌گرگور نقش اصلی فیلم و در داستان همان دنی تورنس، پسربچه فیلم «درخشش» است که به بزرگسالی رسیده و وقایع گذشته را مرور می کند. او با دختر جوانی به نام رز (با بازی ربه کا فرگوسن) ملاقات می کند که همچون او توانایی های ذهنی خاص دارد و … .

به گزارش بانی فیلم، این فیلم قرار است از هشتم نوامبر 2019 روی پرده سینماها برود. در این فیلم بخشهایی از بازی دنی لوید در فیلم اصلی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

دیگران بازیگران فیلم ربکا فرگوسن، جیکوب ترمبلی، بروس گرینوود و امیلی آلین لیند و …. هستند. فیلم در آتلانتا در ایالت جورجیا ساخته شده است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان