پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل روسیه تحسین برانگیز است

ارومیه- ایرنا- پیشکسوت والیبال ایران گفت: پیروزی قاطع تیم ملی ایران در مقابل تیم صاحب نام روسیه و تثبیت صدرنشینی این تیم قابل تقدیر و تحسین برانگیز است.

پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل روسیه تحسین برانگیز است

جاوید محسنی نیا شامگاه یکشنبه و پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل روسیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ایران امروز یکی از مهیج‌ترین و دیدنی ترین مسابقه های خود را در مقابل دیدگان هزاران هوادار ارومیه‌ای و میلیون‌ها تماشاگر تلویزیونی به نمایش گذاشت.

وی که از نزدیک شاهد این دیدار بود، بیان کرد: هنرنمایی بی نقص امیر غفور، سعید معروف و میلادعبادی پور در این دیدار مثال زدنی بود ضمن اینکه که نباید از عملکرد خوب محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور نیز غافل بود.

وی ادامه داد: توپ گیری در توپ‌های اول و برگشتی و رساندن توپ‌های صحیح به سعید معروف تنوع خط حمله تیم ملی ایران را تقویت کرد.

پیشکسوت والیبال ارومیه و ایران گفت: تماشاگران ارومیه‌ای به عنوان یار هفتم تیم ملی ایران نقش مهمی در کسب پیروزهای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال داشتند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در نهمین مسابقه خود از هفته نهم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف روسیه رفت و در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مشتاق و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد؛ سه ست این بازی با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 23 به سود ایران رقم خورد.

ایران با نتیجه‌ای که مقابل روسیه کسب کرد، با 8 برد از 9 مسابقه و به دست آوردن 24 امتیاز، هفته سوم مسابقات را با حضور در صدر جدول رده‌بندی به پایان برد.

روسیه پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال جهان و رکورددار کسب مدال طلا در المپیک، قهرمانی جهان و جام جهانی است.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران بدون اینکه هیچ شکستی در ارومیه متحمل شود از این شهر به اردبیل می‌رود تا مسابقات هفته چهارم را برگزار کند.

7156/‏3072

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان