سرمربی اسبق تیم ملی: ایران عالی ترین والیبال را بازی کرد

ارومیه- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال عالی ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

سرمربی اسبق تیم ملی: ایران عالی ترین والیبال را بازی کرد

یدالله کارگر پیشه شامگاه یکشنبه و پس از پیروزی ایران مقابل روسیه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های قدرتمندی رقابت کرد ولی از این مصاف سربلند بیرون آمد.

وی بیان کرد: سیل عظیم تماشاگران و تشویق‌های پی در پی آنان از عوامل مهم دیگری بود که پیروزی تیم ملی والیبال را رقم زد و به جرائت می‌توانم بگویم چنین تماشاگرانی در کشورهای دیگر وجود ندارد.

کارگر پیشه افزود: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال بزرگترین سرمایه برای شهر ارومیه و استان بود و کمک بزرگی به اقتصاد استان کرد.

وی ادامه داد: این میزبانی به توسعه و تقویت سالن‌های ورزشی کمک بزرگی کرد زیرا ما هرگز نمی‌توانستیم 6 میلیارد تومان برای رفع نواقص سالن‌های ورزشی هزینه کنیم.

وی بیان کرد: میلیاردها نفر هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را تماشا کردند و تشویق‌ها بی نظیر مردم ارومیه شعور بالای ایرانیان را در این رقابت‌ها به رخ جهانیان کشید.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار شد و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کاندا با هم به رقابت پرداختند.

8135/‏3072

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان