گل‌مرادی: مدیران شرکت‌های پتروشیمی در اتاق شیشه‌ای تصمیم غلط می‌گیرند

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس اظهار کرد: مدیرانی که در اتاق‌های شیشه‌ای با ثروت‌های منطقه ما دچار تصمیم غلط می‌شوند هم در حق مردم ظلم می‌کنند و هم مسئولیت اجتماعی خود را نادیده می‌گیرند.

گل‌مرادی: مدیران شرکت‌های پتروشیمی در اتاق شیشه‌ای تصمیم غلط می‌گیرند

به گزارش ایسنا، علی گل‌مرادی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: تذکر من به مدیران ارشد شرکت‌های پتروشیمی در منطقه بندر ماهشهر و بندر امام است. این مدیران در اتاق‌های شیشه‌ای با ثروت‌های منطقه ما تصمیمات غلط می‌گیرند. آنها در حق مردمان آنجا ظلم می‌کنند، مسئولیت اجتماعی خود را نادیده می‌گیرند و در حق و حقوق کارکنان آنجا اجحاف می‌کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: قرار نیست توان افراد باتجربه در حوزه مدیریت نادیده گرفته شود و دوستان و رفقا و باندهای سیاسی خودشان را از دوردست بر مدیریت این شرکت‌ها قالب کنند.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس در پایان تذکر خود اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بداند که دچار تصمیم غلط در واگذاری منطقه به بخش خصوصی نشود. آنها بدانند که دوران ظلم به مردم به پایان رسیده است. ما اجازه نمی‌دهیم که با سرمایه‌های ملی بازی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان