سرای ابریشم قطب مدرن بازار فرش ماشینی

بازار بزرگ «سرای ابریشم» در قلب بازار تهران با اعمال تغییراتی اثرگذار در نگرش تجاری خود به عنوان قطبی مدرن در بازار فرش ماشینی و تابلوفرش دستبافت ایرانی شناخته شده است.

سرای ابریشم

بازار بزرگ «سرای ابریشم» در قلب بازار تهران با اعمال تغییراتی اثرگذار در نگرش تجاری خود به عنوان قطبی مدرن در بازار فرش ماشینی و تابلوفرش دستبافت ایرانی شناخته شده است.

اهمیت ذاتی اصول زیبایی شناختی در هنر فرش ایرانی  این فرصت را برای سرای ابریشم فراهم کرده است که فضای بزرگ تجاری خود را با بهره‌گیری از اِلمان‌های متعدد این هنر دیرین تبدیل به محیطی آرامش بخش و مملو از تصاویر چشم نواز تبدیل کند و فارغ از کارکرد تجاری، این بازار تبدیل به سرایی دلنشین برای تماشای زیبایی باشد.

سرای ابریشم در جهت گسترده‌تر کردن بازار مخاطبان با ایجاد تنوع در محصولات و چیدمانی خاص و مفهوم‌گرایانه در صدد ارائه‌ی راه حل هنرمندانه به مشتریان خود برای طراحی فضای خانه‌هایشان است.

تابلو فرش‌های ایرانی که بافته‌ی دستان پر مهر زنان قالی‌‌باف ایرانی است، تکمیل کننده‌ی فرش‌های پر نقش و نگاری هستند که هر یک از آن‌ها می‌‌تواند رنگ و فضای هر خانه‌ای را دگرگون کند.

آگاهی از نقش پراهمیت زنان به عنوان قطب اثرگذار هر خانواده، سرای ابریشم را برآن داشته است که این بازار تخصصی و مدرن فرش ماشینی و تابلو فرش را بر اساس سلیقه، ذائقه و نیاز زنان ایرانی طراحی کند و بستری فراهم سازد تا زنان برای انتخاب زیباترین فرش منطبق با خواسته قلبی‌شان پیش بروند و از میان نقش و نگارهای بدیع فرش ایرانی برترین‌ها را گلچین کنند.

سرای ابریشم

تاکید سرای ابریشم همواره بر با چیدمانی مبتنی بر هنر ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب است و از این رو تلاش می‌کند ارائه دهنده‌ی فلسفه‌ی ایرانی و فرهنگ زندگی ایرانی به جهان باشد.

این بازار مدرن به دنبال حفظ قدرت خرید طبقه‌ی پویای جامعه است و معتقد است از این طریق می‌توان  بر حفظ آرامش و نشاط جامعه موثر بود.

«سرای ابریشم» بنایی برگرفته از معماری سنتی ایران در سه طبقه در قلب بازار بزرگ تهران، مرکز فروش مدرن فرش ماشینی و تابلوفرش‌های نفیس دستبافت در کشور است.

سرای ابریشم هم اکنون جشنواره فروش ویژه خود را آغاز کرده و هدایای ویژه‌ای برای خریداران خود در نظر گرفته است. قرعه‌کشی گردنبند طلا با طرح اختصاصی پروانه، دوبرابر شدن شانس قرعه‌کشی در ساعات پایانی و همچنین حمل رایگان تا در منزل مشتری از مزایای فروش ویژه سرای ابریشم هستند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره و همچنین بازار بزرگ سرای ابریشم می‌توانند به آدرس sarayeabrisham.com در اینترنت و یا صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان