مردم باشت سه میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند

گچساران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: مردم این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد ریال در قالب صندوق های صدقات،کمک به ایتام،اهدا به مرکز نیکوکاری و زکات به این نهاد حمایتی کمک کردند.

مردم باشت سه میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند

سید عبدالحمید ولی پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم باشت این میزان کمک را در قالب صندوق‌های صدقات، کمک به مرکز نیکوکاری، اکرام ایتام و زکات برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت پرداخت کردند.

وی ابراز داشت: 2 هزار 919 صندوق کوچک، 35 صندوق بزرگ و 21 صندوق متوسط به جمع آوری صدقات در شهرستان اختصاص دارد.

ولی پور با اشاره به فعالیت مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) در باشت مشارکت مردم شهرستان برای کمک به نیازمندان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی جذب 10 نفر حامی برای حمایت از ایتام این شهرستان را از دیگر کمک‌های مردمی این شهرستان در سه ماه نخست سال جاری ذکر کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت بیان کرد: کمک به نیازمندان کم توان و حمایت از مددجویان توانمند برای ایجاد شغل از مهمترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

وی با یادآوری اهمیت توانمندسازی مددجویان تصریح کرد: امسال 2 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان باشت به 16 نفر پرداخت شد.

یکهزار و 537 خانوار نیازمند زیر پوشش امداد امام خمینی (ره) شهرستان 22 هزار نفری باشت قرار دارد.

8143/‏3239

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان