انتقاد نماینده مجلس از استخدام افراد خاص بدون آزمون در وزارت نفت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: وزیر نفت درباره استخدام و به کارگیری افراد خاص در وزارت نفت توضیح دهد.

انتقاد نماینده مجلس از استخدام افراد خاص بدون آزمون در وزارت نفت

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اخیراً مدارکی به دست برخی از نمایندگان رسیده است که نشان می‌دهد افراد خاص در وزارت نفت استخدام شده‌اند، گفت: لازم است آقای زنگنه توضیح دهد که استخدام و به کار گیری این افراد خاص در وزارت نفت با چه مجوزی صورت گرفته است در حالی که از استخدام  فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت امتناع شده است.

وی افزود: همچنین لازم است آقای وزیر توضیح دهد که به کارگیری افراد خاص در این وزارتخانه به صورت ماموریت و یا انتقال، آن هم با مدرک علمی و اجرایی کاملاً غیر مرتبط یا استخدام فرزندان افراد خاص بدون آزمون و به صورت گزینشی، با چه توجیهی صورت می‌پذیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: این اتفاقات در صورتی رخ داده که در طول وزارت آقای زنگنه از اجرای تبدیل‌ وضعیت استخدام ایثارگران و فارغ‌التحصیلان دانشگاه که قانوناً مکلف به اجرای آن هستند خودداری شده است.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: در صورتی که وزیر به تذکرات و سوال بنده پاسخ ندهد ، سوالات خود را از طریق دیگر ابزار‌های نظارتی مجلس مانند استیضاح و سوال پیگیری می‌کنم.

انتهای‌پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان