تشکیل گروه خرابکار برای حمله به نفت کش ها توسط موساد

بر اساس مدارک سایت یمنی ، موساد اسرائیل با همکاری سازمان های اطلاعات برخی کشورهای خلیج فارس، گروه مسلح برای اجرای حادثه حمله در دریای عمان و اقیانوس هند را طراحی کرده است.

تشکیل گروه خرابکار برای حمله به نفت کش ها توسط موساد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه النجم الثاقب در خصوص حملات اتفاق افتاده در پنج شنبه گذشته به دو نفت کش در دریای عمان پس از آن بود که آمریکا عدم تمایل خود را به درگیری نظامی با ایران اعلام کرد. ماموران اطلاعاتی می گویند که اسرائیلی ها و برخی دولت های عربی در منطقه خلیج فارس با همکاری هم جنگ جهانی جدیدی را آغاز می کنند.
در مقاله النجم الثاقب که به نقل از عضو سابق کنست اسرائیل با نام طالب ابو عرب می نویسد که اسرائیل در حمله پیش از این به چهار کشتی تجاری در بنده فجیره در ساحل امارات دست داشت و تلاش های خود را برای ایجاد تنش بیشتر در همکاری با برخی کشورهای عربی ادامه می دهد.
در این مقاله خاطر نشان می شود که این اواخر چند دیدار بین مقامات رسمی اسرائیل و امارات صورت گرفته است و در آنها توافق مربوط به شکل گیری گروه مسلح جدید در ساختار اسلام گراهای افراطی برای اجرای حمله به اقیانوس هند، دریای عمان و برخی مناطق آسیای جنوبی حاصل شده است.
طبق این مقاله ، گروه مسلح 8 ماه پیش تشکیل شده و اعضای آن آماده سازی را در پایگاه های نظامی اسرائیلی در اریتره و پایگاه های آموزشی کشورهای عربی طی کردند. تعداد آنها تقریبا 175 نفر است که 80 نفرشان اعضای سابق القاعده در یمن هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان