هشدار به پرسپولیس برای ثبت قرارداد با سرمربی جدید

تهران- ایرنا- یک وکیل بین‌المللی فوتبال به باشگاه پرسپولیس هشدار داد که اگر پیش از ثبت رسمی الاهلی با برانکو، قرارداد سرمربی جدید خود را ثبت کند دیگر نمی‌تواند با شکایت از الاهلی، غرامت بگیرد.

هشدار به پرسپولیس برای ثبت قرارداد با سرمربی جدید

ماجرای پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ و الاهلی مثل اینکه تمامی ندارد و قرار نیست حالا حالاها تمام شود. برانکو که با پرسپولیس یکسال دیگر قرارداد داشته، از ایران رفته است. پرسپولیس می‌گوید برانکو همچنان سرمربی باشگاه است. باشگاه الاهلی و رسانه‌های عربستانی از امضای قرارداد با برانکو خبر داده‌اند.

برخی کارشناسان می‌گویند پرسپولیس به خاطر تعویق بیش از سه ماه در پرداخت دستمزد برانکو نمی‌تواند از الاهلی و برانکو شکایت کند و برخی دیگر نیز معتقدند چون برانکو در مهلت مقرر در آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا یعنی ظرف 15 روز از پایان آخرین بازی این تیم فسخ نکرده، سرمربی سرخ‌پوشان محسول می‌شود و پرسپولیس می‌تواند از الاهلی و برانکو شکایت کند.

مدیر حقوقی پرسپولیس هم در تازه‌ترین اظهارنظر خود بر شکایت از باشگاه الاهلی به خاطر مذاکره و انعقاد قرارداد با برانکو تاکید کرده اما شکایت از برانکو را به خاطر زحماتش برای سرخ‌پوشان در چهار سال گذشته بعید دانسته است.

اما حالا آرش شکرریز وکیل بین‌المللی فوتبال از بخش جدیدی از ماجرای پرسپولیس و سرمربی کروات پرده برداشته و گفته است: بر اساس استعلام‌های به عمل آمده و طبق اظهارات مدیر حقوقی پرسپولیس، قرارداد برانکو با پرسپولیس هنوز فسخ نشده است و علت اینکه این روزها برانکو در مصاحبه‌های متعدد اعلام می‌کند با باشگاه الاهلی توافق کردم اما قرارداد امضا نکردم این است که منتظر است پرسپولیس سرمربی جدید خود را انتخاب و قرارداد امضا کند تا بعد از آن با خیال راحت با الاهلی قرارداد منعقد کرده و جلسه معارفه برگزار کند.

این وکیل دادگستری افزود: در صورتی که پرسپولیس پیش از ثبت رسمی قرارداد الاهلی با برانکو، قرارداد سرمربی خود را ثبت کند، برانکو می‌تواند مدعی شود بدون اینکه دستمزد خود را دریافت کند، از پرسپولیس اخراج و بعد از اخراج نیز پرسپولیس با سرمربی جدیدی قرارداد منعقد کرده است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، پرسپولیس دیگر نمی‌تواند برای دریافت غرامت و خسارت از باشگاه الاهلی و برانکو شکایت کند.

شکرریز ابراز امیدواری کرد پرسپولیس در این خصوص کاملاً هوشیار باشد و ثبت قرارداد خود با سرمربی جدید را به بعد از ثبت الاهلی با برانکو موکول کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان