جشنواره سینمایی تابستانه تلویزیون راه افتاد

ویترینی از بهترین فیلم‌های سینمایی ایران و جهان در جشنواره تابستانی سیما به نمایش درمی‌آید.

جشنواره سینمایی تابستانه تلویزیون راه افتاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تابستان امسال فرصت مناسبی است که با شبکه‌های دو، چهار، امید، کودک و نمایش همراه شوید و بیننده جذاب‌ترین‌های سینمایی باشید.

مشروح آن را در ادامه ببینید:

شبکه دو؛ هر شب ساعت 1:15 بامداد

با یک فیلم از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان همراه شبکه دو باشید. تعدادی از این فیلم‌ها عبارتند از: «آسمان بین ما»، «آقای تشویق»، «شیر»، «مایا ببر مازندران»، «تعقیب»، «شب روباه»، «اراده»، «خاکستر و برف»، «دستکش»، «نابغه»، «توطئه»، «دنیای خیالی دخترم»،«پدرها و دخترها» و «آن سوی تاریکی».

شبکه چهار؛ هر روز ساعت 10:30

جشنواه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار سیما از اول تیر با عنوان «فیلم خانه» روی آنتن می‌رود.  این جشنواره در ایام تابستان از اول تیر آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در تابستان 98 می‌توانند به تماشای یک اثر برگزیده از دیدگاه منتقدان و اهالی سینما بنشینند.

«فیلم خانه»که هر روز ساعت 10:30 روی آنتن می‌رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان را از نگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می‌کند و بعد از نمایش، فیلم با حضور کارشناس تحلیل می‌شود.

محمود گبرلو تحلیل فیلم‌های سینمایی هفته اول جشنواره را برعهده دارد و تا پایان جشنواره مجری کارشناسان دیگری نیز به عنوان منتقد مقابل دوربین «فیلم خانه» می‌نشینند و به نقد فیلم‌های پخش شده می‌پردازند.

«بهانه‌ای برای زندگی»، «زندگی شگفت‌انگیزه»، «دایره سرخ»، «بازگشت به آینده»، «هزارتوی پن»، «مکبث» و «به رنگ ارغوان» عناوین فیلم های سینمایی است که در هفته اول جشنواره فیلم های سینمایی تابستانی به نمایش در می آید.

«فیلم خانه» هر روز ساعت 10:30 پخش و ساعت 1:30 بامداد از شبکه چهار سیما بازپخش و تقدیم علاقمندان هنر هفتم می‌شود.

شبکه امید؛ هر روز ساعت 18

شبکه امید با پخش انیمیشن‌هایی سینمایی و فیلم‌های جذاب در حوزه نوجوان، همراه بینندگان خود خواهد بود. در این جشنواره حدود صد سینمایی که اکثر آن‌ها فیلم‌های روز دنیا است پخش می‌شود. همچنین برنامه «رسانش» که دو روز در هفته پخش دارد، به نقد و بررسی فیلم‌های پخش شده می‌پردازد. «سفر یک فیل»، «تکیه گاه»، «سلاح اسرارآمیز»، «تبهکاران»، «شن شن» و «کارگاه کونان» تعدادی از فیلم‌هایی هستند که در جشنواره شبکه امید به نمایش در می‌آیند.

شبکه کودک؛ هر روز ساعت 14

جشنواره فیلم‌های سینمایی‌ شبکه نهال، تابستان امسال هم مخاطبان کودک را به دیدن فیلم دعوت می‌کند. جشنواره سینمایی‌های شبکه نهال هر روز ساعت 14 با یک سینمایی جذاب و دیدنی همراه مخاطبان خواهد بود. این فیلم‌های سینمایی با تنوع تکنیک، پویانمایی، رئال و تلفیقی برای پخش در شبکه نهال آماده خواهد شد. همچنین با توجه به درخواست مکرر مخاطبان ساعت 21 شب به بازپخش سینمایی‌ها اختصاص یافته است.

از 76 اثر سینمایی، 66 عنوان انیمیشن، 10 عنوان با تکنیک تلفیقی یا رئال و همچنین دو عنوان سینمایی جدید هستند که شامل فیلم‌های «نقش و نقاش»، «دوما»، «پسر کاراته‌باز»، «اژد‌های پیپ»، «استوارت کوچولو»، «زمین‌بازی»، «زرافه کوچک من»، «اسباب‌بازی‌فروشی آقای مگوریوم» و «هوگو» و انیمیشن‌های «دنیای بندانگشتی»، «برنارد و بیانکا در نجات پنی»، «مولان 1»، «وقتی باد برمی‌خیزد»، «پسر فضایی»، «لئو سلطان جنگل»، «عملیات آجیلی»، «خرس خاکستری» و... می‌شوند.

دو فیلم سینمایی «کلیله ‌و دمنه» و «دوما» نیز از سینمایی‌های جدیدی هستند که در این جشنواره تقدیم مخاطبان می‌شوند. این فیلم‌ها از اول تیرماه همزمان با شروع تابستان تا هشتم شهریورماه هرروز ساعت 14 پخش می‌شوند و پس از دهه اول محرم از هجدهم شهریور تا بیست و نهم شهریور ادامه می‌یابد.

شبکه نمایش؛ رکورددار پخش فیلم در ساعت‌های مختلف

شبکه نمایش در باکس‌های متنوعی همراه با مخاطبان خود به سرزمین فیلم‌های سینمایی سفر می‌کند. این شبکه با تمرکز بر آثار شاخص و جذاب این سفر سینمایی را خاطره‌انگیز و رویایی خواهد کرد. شبکه نمایش، هر روز ساعت 13 (ایرانی)، ساعت 15 (سینمای هند)، ساعت 17 (برترین های سینمای ایران و جهان)، ساعت 19 (مجموعه فیلم‌های دنباله دار) و هر شب ساعت 21 (صحنه گران - مرور آثار) و ساعت 23 (سینمایی جذاب) همراه بینندگان خواهد بود. می‌توان از آثار شاخص این شبکه به «شوالیه تاریکی»، «مرد عنکبوتی»، «هابیت»، «سریع و خشن»، «دزدان دریایی کارائیب»، «جانوران شگفت انگیز»، «پیشتازان فضا»، «بورن»، «مومیایی»، «میان ستاره ای»، «ونوم»، «چهار راه استانبول»، «دختر»، «نقش دل»، «رابین هود»، «وایات ارپ» و «ورود» اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان