پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران معرفی می‌شود

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از آغاز طرح «پایتخت فهما» در سراسر کشور خبر داد.

پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران معرفی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: امسال برای نخستین بار طرح «پایتخت فهما» به همت کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: «پایتخت فهما» مخفف عبارت: پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران است که قرار است از شنبه اول تیرماه در سراسر کشور آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی خاطرنشان کرد: در این طرح شاخصه‌هایی درنظر گرفته شده که بر اساس آن تمام فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد سراسر کشور بر اساس 6 محور: «قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی» رضد می‌شود و مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: پس از ارزیابی فعالیت‌های کانونهای فرهنگی هنری مساجد در طول یک سال و در شاخصه‌های معرفی شده، قرار است در پایان سال و در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان برتر به عنوان پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران معرفی شود.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور معتقد است: این طرح در راستای ایجاد یک رقابت استانی میان کانون‌های مساجد کشور جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و سوق دادن آنان به فعالیت‌های مسجدی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان