کلهر: پرسپولیس امسال هم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران شرایط نباشند چرا که هنوز هم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و با جذب یکی دو مهره کارآمد شرایط رویایی خواهد داشت.

کلهر: پرسپولیس امسال هم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: برانکو با کارنامه و عملکردش ثابت کرده که مربی بزرگی است و نتایجی که گرفته باعث رضایت هواداران شده بود چرا که او به عنوان یک مربی حرفه‌ای به نحو احسنت کارش را انجام داد.

وی افزود: مربی خارجی به بهترین نحو کارش را انجام می‌دهد و وقتی مربی‌ای چنین شرایطی را دارد و همه از عملکردش رضایت دارند، نباید اجازه داد، کار برای او به جای باریک کشیده شود. مربی همانطور که کارش را انجام می‌دهد، به فکر پولش است. خارجی‌ها دلشان برای فوتبال ما نمی سوزد و با هر پیشنهاد بهتری به دنبال جدایی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: درست است که برانکو مربی بزرگی بود اما هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست و تیم باید به روند موفقیت‌های خود تداوم ببخشد.

کلهر تاکید کرد: از دید من گزینه داخلی در این شرایط بیشتر به کار پرسپولیس می‌آید چرا که به شرایط موجود اگاهی دارد و با توجه به شناختی که از شرایط دارد می‌تواند بیشتر از یک خارجی برای تیم مفید باشد.

وی اضافه کرد: اگر یادتان باشد، برانکو هم در بدو حضور در پرسپولیس نتایج چندان خوبی نمی‌گرفت اما هوادار از او حمایت کردند. هواداران باید از مربی داخلی هم مانند برانکو حمایت کنند تا تیم از این نظر دچار حاشیه نشود.

کلهر گفت: فقط مدیریت باید هر چه زودتر گزینه مناسب را انتخاب کند تا زمان از دست نرود.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس هنوز هم بهترین تیم ایران است و با جذب دو بازیکن دیگر تیم رویایی را شاهد خواهیم بود و به طور حتم تیم امسال هم موفق خواهد شد. اگر حاشیه‌ها از پرسپولیس دور شود و شرایط مدیریت شود، این قهرمانی‌های اخیر تداوم خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان