جمعی از علمای اهل سنت انگلستان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

مشهد- ایرنا- ۱۶ نفر از علمای اهل سنت انگلستان روز پنجشنبه به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند و از اماکن متبرکه این آستان مقدس دیدن کردند.

جمعی از علمای اهل سنت انگلستان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

مسئول این گروه از علمای اهل سنت درباره سفر این گروه به خبرنگاران گفت: در این گروه 16 نفر از علمای اهل سنت و رؤسای مدارس دینی، مؤسسات مذهبی و مراکز فرهنگی و دینی مسلمانان اهل سنت انگلستان حضور دارند که مرکز اسلامی کشور انگلستان از آنان برای سفر به ایران و تشرف به حرم رضوی دعوت کرده است.

حجت الاسلام نجم افزود: این سفر پنجمین حضور علمای اهل سنت و تشیع مراکز اسلامی کشور انگلستان در مشهد مقدس است که با هدف تقریب و همگرایی مذاهب اسلامی و تأکید بر عناصر مشترک نظیر اصول دین، کتاب و سنت و اهل بیت (ع) صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون این سفرها با استقبال خوب زائران اهل سنت مواجه بوده و آن را توفیقی بزرگ می‌دانستند و تمایل داشتند تا سفرهای بعدی به همراه خانواده به محضر حضرت رضا (ع) مشرف شوند.

به گزارش ایرنا سفر این گروه با همکاری مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی صورت گرفت و این زائران پس از زیارت و بازدید از موزه‌ها و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی میهمان خوان پر برکت حضرت رضا (ع) شدند.

7489/‏1922

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان