دوربین چرخشی ذنفون ۶ ایسوس چقدر مقاوم است؟ [تماشا کنید]

در عرصه ساخت تلفن های هوشمند سال هاست که ایسوس به حاشیه رانده شده است اما پرچمدار جدید این کمپانی بار دیگر فرصتی را برای آن فراهم نمود تا نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

دوربین چرخشی ذنفون 6 ایسوس چقدر مقاوم است؟ [تماشا کنید]

در عرصه ساخت تلفن های هوشمند سال هاست که ایسوس به حاشیه رانده شده است اما پرچمدار جدید این کمپانی بار دیگر فرصتی را برای آن فراهم نمود تا نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

ایسوس ذنفون 6 مجموعه از جدیدترین امکانات پرچمداران را با خود به ارمغان آورده است اما مهم ترین ویژگی آن را میتوان دوربین چرخشی اش دانست هرچند که مکانیزم موتوری منحصربفرد این دوربین نگرانی هایی را از بابت میزان دوامش در نظر کاربران ایجاد کرده است.

خوشبختانه زک نلسون از کانال یوتیوب JerryRigEverything در تازه ترین ماجراجویی خود بر آن شد تا با تست مقاومت ذنفون 6 ایسوس به کلیه نگرانی ها در این رابطه پاسخ دهد.

ذنفون 6 ایسوس

با در نظر داشتن اینکه هدف اصلی از انجام این تست ها بررسی مقاومت دوربین دستگاه است شاید باقی بخش های مرسوم تست دوام در رابطه با ذنفون 6 کمی خسته کننده به نظر بیاید خصوصا اینکه در این مراحل اتفاق خاصی برای آن رخ نداده است. لذا از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری می کنیم و صرفا اشاره میکنیم که خوشبختانه ذنفون 6 موفق شد کلیه تست های خراش، آتش و خمیدگی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اما در مرحله تست ساختار موتوری و لولایی دوربین گوشی هم شرایط به همین نحو بود؛ به بیان دیگر دوربین ذنفون 6 ایسوس در شکنجه های نلسون خوب مقاومت کرد و همچنان کارایی خود را حفظ نمود. البته به نظر می رسد که وقتی گوشی به پشت روی سطحی قرار داده می شود باز شدن ساختار مکانیکی دوربین کمی با مشکل روبروست که با توجه به تناوب پایین این مورد استفاده به نظر نمی رسد این ضعف برای کاربران دردسر ساز شود. اگر هم گوشی را از ارتفاعی مشخص بیاندازید دوربین به سرعت به داخل محفظه اش می رود تا از آسیب های احتمالی در امان بماند.

ذنفون 6 ایسوس گرچه یک گوشی به شدت با دوام است اما یک نقطه ضعف مهم هم دارد. از آنجایی تعداد قطعات متحرک در بدنه این گوشی زیاد هستند شرکت سازنده نتوانسته بدنه ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار برایش بسازد. با این حال اما شرکت سازنده یک قاب شفاف ویژه را برای این گوشی طراحی کرده تا در چنین شرایطی از آن استفاده نمایید هرچند که این قاب هم حداقل حفاظت لازم را از آب و گرد و غبار برای آن فراهم می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان