همایش دوچرخه سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا- همایش دوچرخه سواری همگانی با حضور بیش از ۱۵۰ رکابزن از گروه های سنی مختلف به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مهاباد برگزار شد.

همایش دوچرخه سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

رئیس هیات دوچرخه سواری و دبیر کمیته ورزش‌های همگانی مهاباد روز پنج شنبه در حاشیه این آئین و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با عنوان «نه به دخانیات و آری به ورزش» با استقبال و مشارکت اقشار مختلف به ویژه بانوان این شهرستان برگزار شد.

دیاکو توتونچی افزود: در این همایش دوچرخه سواران مسیر پنج کیلومتری ورزشگاه آزادی - پل حکمت - خیابان ساحلی و چهار راه مولوی را رکاب زدند.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و زندگی سالم در سایه مبارزه با مواد مخدر و ایجاد رغبت بیشتر در شهروندان برای داشتن شهری بدون آسیب‌های اجتماعی در آینده است.
توتونچی اظهار داشت: همایش دوچرخه سواری همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان در حفظ سلامت روحی و جسمی افراد نیز نقش مهمی دارد.‌

رئیس هیات دوچرخه سواری و دبیر کمیته ورزش‌های همگانی مهاباد از شهروندان خواست با حضور در همایش‌های دوچرخه سواری، زمینه آشنایی فرزندان خود را با این رشته ورزشی سالم و مفرح فراهم کنند.

امسال از 31 خرداد تا هفتم تیرماه جاری به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و شعار هفته نه به دخانیات و آری به ورزش است.

رشته دوچرخه سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است.

9903/‏6185/‏3072

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان