یک واحد تولیدی با حضور معاون رئیس جمهوری در قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - فاز نخست یک واحد صنعتی تولیدکننده انواع شیرینی و بیسکوییت بعدازظهر پنجشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به بهره برداری رسید.

یک واحد تولیدی با حضور معاون رئیس جمهوری در قزوین افتتاح شد

این واحد تولیدی به نام "ویتانا"، دومین تولیدکننده بزرگ صنعتی محصولات آردی کشور است که با تولید انواع بیسکویت، ویفر و کراکر، قادر است سالانه 44 هزار تن انواع بیسکوئیت و شیرینی تولید کند.

به گفته مسئولان بیش از 10 هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین واقع در شهرستان آبیک استان قزوین در چهار فاز به این شرکت واگذار شده و تاکنون برای ساخت این واحد سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین 30 درصد محصولات این واحد تولیدی به خارج از کشور صادر می‌شود.

در مراسم بهره برداری فاز نخست این واحد تولیدی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، داوود محمدی نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و بازدید از بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت از دیگر برنامه‌های سفر 2 روزه نوبخت به قزوین به شمار می‌رود.

9925*3013

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان