بازداشت ۵۰ نفر در درگیری‎‌های اخیر خرم‌آباد

مهر نوشت: دادستان خرم‌آباد با تشریح ماجرای درگیری‌های رخ داده در جنوب شهر خرم‌آباد گفت: با افراد درگیر در این نزاع به شدت برخورد و بیش از ۵۰ نفر بازداشت شد.

بازداشت 50 نفر در درگیری‎‌های اخیر خرم‌آباد

سعید رازانی ظهر امروز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به احکام صادر شده پیرامون برخی جرایم رخ داده اشاره کرد و گفت: در مورد تیراندازی‌ها دو سال تبعید به جلفا را داشته‌ایم، در مورد تیراندازی به چراغ برق‌ها در شهر که در فضای مجازی تصاویر آن منتشر شد نیز 10 سال حبس صادر شد، 5 سال حبس برای حمل سلاح کلاشینکف صادر شده است، بایستی اینها را اطلاع رسانی کنیم.

دادستان خرم آباد در رابطه با درگیری‌هایی که اخیراً در جنوب شهر خرم آباد رخ داده اظهار داشت: ماجرا خیلی ساده بود، یک قتلی در فروردین ماه اتفاق افتاد به خاطر درگیری بین دو جوان در کمربندی شهر خرم آباد، 28 اردیبهشت به من اطلاع دادند که خانواده فرد متهم به قتل می‌خواهند اسباب کشی کنند، خانواده مقتول ممانعت کرده بود و به دنبال همین موضوع ساده درگیری به وجود آمد.

رازانی با تاکید بر اینکه به محض اطلاع از حادثه کل نیروهای انتظامی و نظامی بسیج شدند؛ در خصوص اقدام دیگر هنگام عوامل نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی توجیهش این بود که اگر در آن لحظه تیراندازی می‌کردیم احتمال داشت به افراد دیگری هم اصابت کند.

وی با اشاره به اینکه با افراد درگیر در این حادثه به شدت برخورد و بیش از 50 نفر بازداشت شد، ادامه داد: سخت گیری ها در مورد جرایم بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

235231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان