سردار عراقی:

ارتقا آمادگی رزم یکی از مولفه های قدرت نیروهای مسلح است

رئیس اداره امنیت و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت یک گوهر گرانبها است و ما باید آمادگی تأمین امنیت و دفاع از کشور را داشته باشیم و ارتقا آمادگی جسمانی یکی از مؤلفه‌های قدرت است.

ارتقا آمادگی رزم یکی از مولفه های قدرت نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالله عراقی رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیأت باستانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زورخانه که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در خصوص اهمیت ورزش زورخانه در نیروهای مسلح، اظهار داشت: ورزش باستانی یک ورزش بومی و دارای قدمتی طولانی است.

وی با اشاره به اهمیت این ورزش در هزاران سال پیش افزود: بنیانگذار ورزش باستانی ایران است و سابقه این ورزش 4 هزار سال است.

عراقی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی نیروهای مسلح ارتقا آمادگی رزم این نیروهاست. آمادگی رزم یکی از مؤلفه‌های قدرت نیروهای مسلح است.

رئیس اداره امنیت و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: آمادگی و قدرت چالاکی و استفاده از ابزارها از عوامل آمادگی یک نیروی نظامی است. آمادگی نیروی جسمانی برای نیروهای مسلح حائز اهمیت است چرا که امنیت کشور به دست نیروهای مسلح تأمین می‌شود و لذا این موضوع حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت گوهر گرانبهایی است و ما باید آمادگی تأمین امنیت و دفاع از کشور را داشته باشیم و ارتقا آمادگی جسمانی یکی از مؤلفه‌های قدرت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان