فرماندار:

راه دسترسی روستای گردشگری قینرجه تکاب ساماندهی می شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: با هدف ساماندهی راه دسترسی روستای هدف گردشگری «قینرجه»، عملیات آسفالت ریزی این محور آغاز شد.

راه دسترسی روستای گردشگری قینرجه تکاب ساماندهی می شود

علی مکرمی روز پنج شنبه در بازدید از عملیات آسفالت ریزی این محور گردشگری در تکاب افزود: راه دسترسی روستای گردشگری «قینرجه» در حدفاصل سه راهی احمدآباد تا روستای «چراغتپه سفلی» به طول سه کیلومتر در حال لکه گیری و اجرای طرح روکش آسفالت است.
وی بیان کرد: این محور روستایی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب آسفالت ریزی می‌شود.
فرماندار تکاب اظهار داشت: با آسفالت ریزی این محور پرتردد، علاوه بر بهسازی جاده چهار روستای منطقه، راه دسترسی به مجموعه گردشگری آبشار و آبگرم در روستای قینرجه نیز ساماندهی می‌شود.
مکرمی ادامه داد: با توجه به مطالبه‌های مردمی در خصوص بهبود وضعیت جاده‌ها، اجرای طرح‌های زیرساختی در بخش راه‌های دسترسی از دغدغه‌های اصلی مدیریت اجرای شهرستان بوده که با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از چند روز قبل آسفالت ریزی محورهای پر تردد روستایی از جمله محور گردشگری قینرجه آغاز شده است.
وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی در چند نقطه از شهرستان تکاب افزود: در حال حاضر شاهد فعالیت‌های چشمگیر عمرانی و زیرساختی در حوزه راه‌های دسترسی و جاده‌ها هستیم که امسال با این میزان آسفالت ریزی، تحول عمده در وضعیت جاده‌ها رخ خواهد داد.
فرماندار تکاب افزود: محور تکاب - کرفتو با بهره مندی 10 روسنا از جاده مناسب نیز در حال حاضر آسفالت ریزی می‌شود و عملیات بهسازی محور بین شهری تکاب - بیجار نیز تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.
روستاهای «نصرت آباد»، «بدرلو» و «قینرجه»، سه روستای هدف گردشگری تکاب بوده که در فصل‌های بهار و تابستان میزبان گردشگران و مسافران زیادی است؛ از مجموع 358 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان تاکنون 190 کیلومتر آسفالت شده است.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و تخت سلیمان و 100 روستاست و 480 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.
7514/‏6185/‏3072

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان