چمران: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز تسلیم و ذلت ندارد

اهواز - ایرنا- عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه مذاکره با آمربکا نتیجه ای جز تسلیم و ذلت ندارد، گفت: آمریکا هنوز به بهانه مذاکره به دنبال نفوذ است.

چمران: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز تسلیم و ذلت ندارد

به گزارش ایرنا مهدی چمران پنجشنبه شب در سی و هشتمین سالگرد شهادت دکتر چمران در یادمان دهلاویه شهرستان هویزه اظهار داشت: صدام جنایتکار در شب سی و یکم خرداد ماه سال 1360 باتانک‌های تی 72 و با گارد ریاست جمهوری خود در این منطقه جولان می‌داد اما اکنون حتی در زباله دان تاریخ نیز نمی‌توان او را یافت.

وی افزود: دشمن بعثی قصد جدایی خوزستان از ایران و تغییر نام آن به عربستان را داشت ولی امروز از صحنه روزگار محو شده و پرچم امت اسلامی در منطقه بالا است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن پیام کوبنده‌ای به آمریکا مخابره کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی بیان کرد: آمریکا از طرفی نمایندگانی از کشورهای دیگر را برای رایزنی با ایران می‌فرستد و از طرف دیگر دست به تجاوز می‌زند که این موضوع ماهیت پلید این کشور را نشان می‌دهد.

چمران تصریح کرد: اعتقاد راستین ملت ایران به ولایت فقیه دشمن را آشفته کرده است لذا از هر راهی برای آسیب زدن به این اعتقادات استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: شهید چمران در سخنان خود برای هر انقلابی سه اصل مکتب، ایدئولوژی و شهادت را بر می‌شمرد که همگی آنها در این جامعه اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به درستی اجرا شدند.

سرهنگ مسعود حسینی فرمانده تیپ 392 زرهی ارتش در دشت آزادگان نیز گفت: شهید چمران یک چهره علمی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی و یک سیاستمدار بزرگ و قدر بود.

وی افزود: شهید مصطفی چمران مردی انقلابی و ولایتمدار بود که رشادت‌ها و ایثارگری‌های این مرد بزرگ در تاریخ ماندگار شد.

سی و هشتمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران پنجشنبه شب در یادمان دهلاویه هویزه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مردم شهید پرور استان خوزستان برگزار شد.

در جریان جنگ ایران و عراق، شهید چمران یکی از فرماندهان کشورمان بود که با شروع جنگ، به اهواز رفت و ستاد جنگ‌های نامنظم را بنیان‌گذاری کرد.
از دیگر کارهای مهم این شهید والا مقام ایجاد هماهنگی بین نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای داوطلب مردمی بود که در منطقه حضور داشتند.
شهید مصطفی چمران در 31 خرداد ماه 1360 در مسیر دهلاویه-سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سرش در 4٩ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

9594/3٠22

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان