نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

تهران- ایرنا- رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اعزام ۱۳ هزار نفر به عتبات دانشجویی امسال، گفت: قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان منتشر شد.

نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

به گزارش روز پنج شنبه ستاد عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور افزود: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از 18 خردادماه در سایت لبیک آغاز و تا 29 خرداد ماه ادامه داشت و در این مدت 63 هزار و 968 نفر برای اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: زائرین اصلی و ذخیره می‌بایست بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی خود تحویل دهند.

وی افزود: در بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از 27 تیرماه آغاز خواهد شد، 13 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان