هفته سوم مسابقات اسبدوانی بهاره تابستانه گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - سومین هفته از مسابقات اسبدوانی کورس بهاره تابستانه گنبدکاووس عصر پنجشنبه با شرکت ۶۱ اسب در هفت دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

هفته سوم مسابقات اسبدوانی بهاره تابستانه گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با حضور علاقه مندان به این ورزش درحالی برگزار شد که در دور اول اسب‌های ترکمن 3+ سال کلاس maiden باهم به رقابت پرداختند و در نهایت اسب یل آهو قهرمان شد و پس از او نیز اسب‌های شهاب رئیسی و ایلیار 2 دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون 3+ سال کلاس maiden وارد میدان شدند که در یک نمایش زیبا اسب سیرانوش در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های سردار گنبد و آی تیک به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

اسب‌های 2 ساله نژاد دوخون کلاس maiden در دور سوم به مصاف هم رفتند که در یک رقابت نزدیک اسب روسیتا سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و مقام های دوم و سوم نیز به اسب‌های بلک اسپیدی و ماه سروین رسید.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های د وخون 3+ سال کلاس maiden برگزار شد که اسب آی نور مهرانی با پیشی گرفتن از دیگر مدعیان به قهرمانی رسید و پس از او نیز اسب‌های بن زما و توقای با فاصله ای نه چندان زیاد در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

رقابت در دور پنجم مختص اسب‌های دوخون 3+ سال هندیکاپ کلاس 4 بود و در حالی که سرعت اسب‌های این دور تماشاگران را به وجد آورده بود، اسب آسنا خانم با استارت خود و فاصله گرفتن از دیگر اسب‌ها خود را به عنوان اولی رساند و اسب‌های ایلیا و بن جوی نیز مقام های بعدی را به دست آوردند.

اسب‌های دوخون 3+ سال هندیکاپ کلاس 1 و 2 در دور ششم وارد میدان شدند و اسب تام لیدی درحالی که از ابتدا خود را از دیگر اسب‌های این دور جدا کرده و پیشتاز بود، اول شد و اسب‌های ماکان و کروم نیز دوم و سوم شدند.

اسب‌های تروبرد 3+ سال هندیکاپ کلاس 5 برگزار کننده دور پایانی بودند که اسب گلد بنتلی سریعتر به خط پایان رسید و اول شد و پس از او نیز اسب‌های سزار و رایکا عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 20 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

9433/‌1860

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان