ملکی خبر داد؛

فوت مرد ۵۰ ساله بر اثر آتش سوزی در یک خانه مسکونی

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی در یکی از مناطق تهران توضیحاتی داد.

فوت مرد 50 ساله بر اثر آتش سوزی در یک خانه مسکونی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آتش سوزی در یکی از مناطق تهران اظهار کرد: ساعت 12:22 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در محله امین آباد خیابان رستگاری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی بیان کرد: بعد از اطلاع رسانی دو ایستگاه به این منطقه اعزام شدند که این منطقه جزء حریم منطقه 20 شهر تهران محسوب می‌شود، زمانی که آتش نشانان در محل حاضر شدند منزل مسکونی را مشاهده کردند که دارای یک زیر زمین حدودا 150 متری بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: مالک این منزل مسکونی در زیر زمین خانه 9 دستگاه خودرو کلاسیک قدیمی نگهداری و گاهی نیز تعمیر می‌کرد و 3 نفر از اعضای خانه که 2 نفر از آنها فرزندنشان بودند در زیر زمین مشغول کار بودند که ناگهان آتش سوزی رخ می‌دهد.

وی افزود: آتش در حال سرایت به طبقه بالا بود، قبل از رسیدن آتش نشانان 2 نفر از این افراد خارج شدند و دچار مصدومیت جزئی شده بودند.

ملکی ادامه داد: مالک که مردی 50 ساله بود نتوانسته بود از محل آتش سوزی خارج شود و نیرو‌های آتش نشانی توانسته اند فرد را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند، اما متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: آتش با موفقیت خاموش، از سرایت به طبقه بالا و گسترش بیشتر آن جلوگیری شد و در حال حاضر کارشناسان در محل آتش سوزی به بررسی علت حادثه مشغول هستند.

وی توصیه کرد: هموطنان گرامی از نگهداری خوردو در ساختمان مسکونی و تغییرات خودداری کنند چرا که هر لحظه امکان آتش سوزی و گرفتاری افراد وجود دارد و حتما ملاحظات ایمنی لازم را مدنظر داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان