عوارض بوتاکس پیشانی و روش‌های برطرف کردن آن

عوارض بوتاکس پیشانی، هر فردی را که این کار را برای از بین بردن چروک‌های صورتش انتخاب کرده به فکر می‌برد. از جمله این عوارض می‌توان به تورم، درد و افتادگی پلک‌ها اشاره کرد.

عوارض تزریق بوتاکس پیشانی
 
ستاره ؛ سرویس آرایش و زیبایی - آیا از عوارض بوتاکس پیشانی آگاه هستید؟ در صورتی که به دلیل افزایش سن یا عادت اخم کردن، چین‌های ریز و درشتی در قسمت پیشانی‌تان دیده می‌شود احتمالا به بوتاکس برای برطرف کردن این چین‌ها فکر کرده‌اید. اما قبل از اقدام، حتماً باید با معایب و مزایایی که بوتاکس پیشانی دارد آشنایی کافی داشته باشید؛ زیرا اگر بوتاکس به نحو درستی انجام نشود، ظاهر شما می‌تواند حتی از زمانی که چین و چروک مهمان پوست صورتتان بوده نازیباتر شود. در این قسمت از ستاره درباره معایب بوتاکس پیشانی و این که بوتاکس این ناحیه چه مشکلاتی به همراه دارد سخن خواهیم گفت.

معایب و عوارض بوتاکس پیشانی

افرادی که می‌خواهند ظاهر زیباتری داشته باشند، گاه با لوازم آرایش‌های مختلف سعی می‌کنند چین و چروک‌هایی که به مرور روی پوست صورتشان مانند پیشانی ایجاد شده را از بین ببرند؛ اما استفاده از لوازم آرایش به صورت متوالی این چین و چروک‌ها را بیشتر می‌کند. به همین دلیل خانم‌ها دنبال یک روش مناسب برای برطرف کردن دائم این چروک‌ها هستند. یکی از این روش‌ها بوتاکس پیشانی است. اما این روش تبعاتی به همراه دارد. برخی از معایب و عوارض بوتاکس پیشانی را برای افرادی که علاقه‌مند به امتحان کردن این روش هستند مورد بررسی قرار داده‌ایم.

1. خطرات تزریق بیش از حد بوتاکس

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که تزریق بوتاکس برای افراد مختلف به همراه دارد، استفاده بیش از حد از این ماده است. در صورتی که بوتاکس بیش از حد به ناحیه پیشانی تزریق شود، به مرور سبب تغییر حالت ابروها و افتادگی پلک‌ها خواهد شد. این موضوع سبب فشار وارد شدن به چشم‌ها می‌شود.
همچنین این تزریق می‌تواند سبب بالا رفتن یا پایین آمدن ابروها و عبوس و خشن شدن چهره فرد شود. برای پیشگیری از این نمونه عوارض بوتاکس برای پیشانی باید تزریق آن را به فرد متخصص واگذار کنید.

 بوتاکس پیشانی
 

2. بروز درد شدید در ناحیه پیشانی

اگر قبل از بوتاکس به دلیل سینوزیت یا میگرن در ناحیه پیشانی درد داشته باشید، این درد ممکن است پس از تزریق مدتی افزایش پیدا کند و سپس بدن فرد به حالت طبیعی برگردد و درد از بین برود؛ اما در صورتی که این درد از عوارض بوتاکس پیشانی باشد، باید حتماً علت بروز این مشکل بررسی شود. دردی که در ناحیه پیشانی پس از تزریق ایجاد شده، گاه ممکن است ظرف چند روز از بین برود و گاه ممکن است تا مدتی ادامه داشته باشد و سبب آزردگی خاطر شما شود.

3. حالت تهوع و مسمومیت

از دیگر مشکلاتی که پس از تزریق بوتاکس پیشانی فرد ممکن است با آن مواجه شود می‌توان به حالتی شبیه به مسمومیت غذایی و بروز حالت تهوع اشاره کرد. اگر پس از چند ساعت از تزریق با این مشکل از عوارض بوتاکس پیشانی مواجه شدید، بهتر است کمی تأمل کنید تا مشکل گوارشی که رخ داده برطرف شود. در صورتی که مشکل همچنان باقی بود، باید به پزشک مراجعه کنید.  

حالت تهوع  

4. مشکلات دیگر

دیگر مشکلاتی که می‌تواند به دلیل تزریق بوتاکس پیشانی رخ دهد عبارتند از:
  •  درد
  •  تورم و کبودی
  •  ایجاد چین و چروک در اطراف چشم‌ها و ابروها
 

جمع بندی

اطلاع از عوارض بوتاکس پیشانی، این امکان را برای افراد مختلف فراهم می‌کند که تزریق بوتاکس را به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارند. با تزریق بوتاکس به اندازه مناسب، چین و چروک‌های پیشانی برطرف می‌شود و جوان خواهید شد؛ اما در صورتی که تزریق بوتاکس به درستی انجام نشود، مشکلاتی مانند سردرد، حالت تهوع، تورم و... را در پی خواهد داشت. با این حال ما به شما توصیه می‌کنیم رفع چین و چروک صورت بدون تزریق بوتاکس را امتحان کنید. 
آیا شما تاکنون تزریق بوتاکس را انجام داده‌اید و با عوارض تزریق بوتاکس برای پیشانی مواجه شده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را در این باره با تیم ستاره و مخاطبین ما در میان بگذارید. در صورتی که قصد انجام بوتاکس دارید و به تازگی صاحب فرزند شده‌اید؛ حتما مطلب بوتاکس و شیردهی را بخوانید و سپس در این باره تصمیم گیری کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان