زندگی کارگران و کارفرمایان هدف تحریم‌هاست

وزیر کار برای شرکت در صدمین سالگرد تشکیل سازمان بین‌المللی کار و صدوهشتمین کنفرانس بین‌المللی وزرای کار عضو این سازمان در ژنو سوئیس در بین نمایندگان ۱۸۷کشور سخنرانی کرد.

زندگی کارگران و کارفرمایان هدف تحریم‌هاست

وزیر کار برای شرکت در صدمین سالگرد تشکیل سازمان بین‌المللی کار و صدوهشتمین کنفرانس بین‌المللی وزرای کار عضو این سازمان در ژنو سوئیس در بین نمایندگان 187کشور سخنرانی کرد.

به گزارش به نقل از روزنامه آرمان ،محمد شریعتمداری خطاب به نمایندگان کشورها گفت: در حالی که ما اینجا (در ژنو) گرد هم آمده‌ایم تا در مورد جهان کار برای کارگران با یکدیگر هم‌اندیشی و گفت‌وگو کنیم متأسفانه تحریم‌های یک‌جانبه و غیرقانونی بدون هیچ توجیهی بر اقتصاد کشور من (جمهوری اسلامی ایران) تحمیل شده است.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تحریم‌هایی که مردم عادی به‌خصوص کارگران و معیشت آنها و فعالیت اقتصادی کارفرمایان را هدف قرار داده است، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران با انرژی و توان مضاعف با کمک همه شرکای اجتماعی خود بر همه این بداخلاقی‌ها غلبه خواهد کرد.

رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین‌الملل کار در پایان آرزو کرد: با تشریک مساعی همه کشورها شاهد جهانی عاری از هرگونه خشونت و زورگویی باشیم، جهانی با آینده‌ روشن و کاری شایسته‌تر برای همه مردمان آرزو می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان