ملکی خبر داد؛

علت وجود دود غلیظ در جنوب تهران مشخص شد

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی در انبار جعبه در محله صالح آباد شرقی توضیحاتی داد.

علت وجود دود غلیظ در جنوب تهران مشخص شد

علت وجود دود غلیظ در جنوب تهران مشخص شدجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آتش سوزی در انبار جعبه ابتدای جاده بهشت زهرا محله صالح آباد شرقی اظهار کرد: ساعت 15:22 یک مورد آتش سوزی در یکی انبار‌های جعبه در ابتدای جاده بهشت زهرا در محله صالح آباد شرقی به سامانه 125 شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام می‌شود.

ملکی بیان کرد: یک انبار حدود 5 هزار متر مربع بود که محل نگهداری حجم زیادی از انواع جعبه پلاستیکی، چوبی و کارتن بر روی هم نگهداری می‌شد و به دلیل سوختن پلاستیک دود غلیظ نمایان شد.

وی افزود: زمانی آتش نشانان به این محل رسیدند حدود 2 هزار متر از این انبار که جعبه‌های پلاستیکی و کارتن‌ها دچار آتش سوزی و درحال سرایت به انبار‌های اطراف بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: اتش نشانان وارد عمل شده، بین قسمت‌های سوخته و قسمت‌هایی که آتش سرایت نکرده بود فاصله ایجاد کردند.

علت وجود دود غلیظ در جنوب تهران مشخص شد

ملکی خاطرنشان کرد: مصدومیت و تلفات جانی نداشته ایم و نیرو‌های آتش نشانی در محل آتش سوزی در حال لکه گیری و ایمن سازی کامل است و تحویل مالکان خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان